اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد

برگزاری دوره‌های تخصصی امداد و نجات در هلال احمر استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: دوره‌های تخصصی امداد و نجات در 8 شعبه جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اواخر دی ماه سال جاری در حال برگزاری است.

برگزاری دوره‌های تخصصی امداد و نجات در هلال احمر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اواخر دی‌ ماه سال جاری 10 دوره تخصصی در قالب دوره‌های پیش بیمارستانی، اسکان اضطراری و تغذیه، دوره‌های تخصصی امداد و نجات در 8 شعبه جمعیت هلال احمر استان مرکزی برگزار کرده است که این دوره‌ها تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تربیت و آماده سازی کادری متخصص و مجرب به منظور حضور فعال، علمی و مؤثر در عرصه سوانح و حوادث در راستای اجرای وظایف محوله به جمعیت از مهم‌ترین استراتژی‌های جمعیت هلال احمر در بخش آموزش‌های تخصصی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی به اهداف برگزاری این دوره‌ها که ویژه 300 نفر از امدادگران واجد شرایط خواهر و برادر در سطح استان و به طور جداگانه برگزار می‌شود، اشاره کرد و افزود: آموزش تخصصی داوطلبان، عضویت در تیم‌های امداد و نجات، افزایش دانش عملیاتی اعضای تیم‌های امداد و نجات، افزایش کارآیی عملیات‌های امداد و نجات در سوانح و حوادث، ارتقای توان کیفی جمعیت هلال احمر در راستای مقابله با حوادث و نمایش توان علمی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در پذیرش مسئولیت با محوریت امداد و نجات و تثبیت نقش محوری جمعیت هلال احمر در عرصه پاسخ به حوادث و سوانح از اهداف مهم برگزاری این دوره است.

سلیمی با بیان اینکه تدریس و برگزاری این دوره ها توسط 20 نفر از مربیان مجرب امداد و نجات استان صورت می‌گیرد، گفت: تا پایان امسال، 90 دوره تخصصی در جمعیت هلال احمر استان برگزار خواهد شد که تاکنون 80 درصد آن برگزار شده است.

انتهای پیام/87001/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول