اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز-35

کاکویی: صوت کارخانجات مازندران دهه فجر به صدا درمی‌آید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنکابن و عباس‌آباد گفت: صوت کارخانجات تنکابن و عباس‌آباد همزمان با لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی به صدا درمی‌آید.

کاکویی: صوت کارخانجات مازندران دهه فجر به صدا درمی‌آید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، همزمان با تمامی مردم انقلابی و ستادهای برگزاری جشن‌های ایام فجر انقلاب اسلامی، کمیته کارگری شهرستان‌های تنکابن و عباس آباد با تشکیل جلسه‌ای به تدوین برنامه‌های گرامیداشت این دهه پرداخت.

معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنکابن و عباس‌آباد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن گفت: همزمان با برگزاری جشن‌های باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و همسو با برنامه‌های ستادهای اجرایی این مراسم در کشور و استان، با حضور اعضای کمیته کارگری دو شهرستان این ایام با برنامه‌های فرهنگی و هنری پرشورتر از هر سال با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل پاسداشت جانفشانی‌های شهدا توسط جامعه کارگری تنکابن و عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

مهدی کاکویی در ادامه اظهار داشت: جامعه کارگری شهرستان‌های تنکابن و عباس‌آباد علاوه بر حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و شرکت جمعی در نماز جمعه با به صدا درآوردن صوت کارخانجات همزمان با لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی در ساعت 9 و 33 دقیقه صبح 12 بهمن 1357 به پیشواز جشن‌های فجر انقلاب می‌روند.

وی همچنین افزود: با هماهنگی‌های انجام شده سر درب تمام واحدهای تولیدی، شهرک‌ها و مناطق صنعتی و واحدهای تولیدی و صنفی با نصب بنر و پرچم و پلاکاردهای ویژه این ایام آذین‌بندی خواهند شد و فضای کار با برگزاری جشن‌های این ایام آمیخته از جشن و سرور خواهد شد.

کاکویی در ادامه گفت: از جمله برنامه‌های این اداره در محافل کارگری سخنرانی شخصیت‌ها و مسئولان در محیط کار با بیان عملکرد و خاطرات انقلاب، تجلیل از ایثارگران نمونه شاغل و پرسنل نمونه، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در واحدهای تولیدی در طول دهه مبارک، هماهنگی با واحدها به منظور بهره‌مندی بیشتر کارگران از امکانات رفاهی و عضویت آنها در کمیته کارگری برای حضور با برنامه و منظم در مراسم ویژه ایام‌الله فجر انقلاب، حضور پررنگ در یادواره‌های شهدا و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی برخی از پروژه‌ها و واحدهای تولید و صنفی در دو شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/86020/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول