اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ابهر خبر داد

مقاوم‌سازی 6 هزار واحد مسکن در روستاهای ابهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: 6 هزار واحد مسکونی در روستاهای ابهر مقاوم‌سازی شده است.

مقاوم‌سازی 6 هزار واحد مسکن در روستاهای ابهر

نورالدین رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پروژه‌های مهمی در بخش صنعت و کشاورزی طی ایام دهه فجر در شهرستان ابهر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در حوزه آموزش و بهداشت در شهرستان ابهر افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پارک بانوان هیدج، افتتاح راه دسترسی به آزادراه هیدج، بهره‌برداری از سالن کشتی شهر ابهر و گازرسانی به روستاها از دیگر برنامه‌های مورد نظر این شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در برخی از طرح‌ها سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با حمایت‌های دولتی مشاهده شده است، تصریح کرد: مدارسی نیز در این شهرستان از نظر امکانات تجهیز شده است.

 

*احداث 2 هزار واحد مسکن مهر در ابهر

وی با تاکید بر اینکه طی دولت‌های نهم و دهم 2 هزار واحد مسکونی مهر در شهرهای شهرستان ابهر احداث شده است، اضافه کرد: 6 هزار واحد مسکونی نیز در سطح روستاهای این شهرستان مقاوم‌سازی شده است.

رفیعی با بیان اینکه طرح توسعه کشاورزی نیز در شهرستان ابهر مورد توجه قرار گرفته است، یادآور شد: با توجه به اعتبارات ابلاغ شده در این بخش، شهرستان ابهر نیز گام مهمی در این راستا بر می‌دارد.

 

*میزان تولیدات باغی شهرستان ابهر 220 هزار تن است

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد توسعه بخش کشاورزی در کنار بخش صنعتی شهرستان ابهر هستیم، ادامه داد: در حال حاضر تولیدات باغی این شهرستان به 220 هزار تن رسیده است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه تعدادی از واحدهای صنعتی در دست احداث شهرستان ابهر قبل از عید نوروز سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: اشتغالزایی مورد نظر توسط این واحدها بسیار بالا ارزیابی شده است.

وی همچنین افزود: تعدادی از واحدهای صنعتی در دست احداث شهرستان ابهر نیز در خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رفیعی با تاکید بر اینکه ساماندهی بیکاری جوانان یکی از اولویت‌های شهرستان ابهر به شمار می‌رود، اضافه کرد: اشتغال باید مورد توجه همه قرار گیرد.

*انقلاب اسلامی ایران ساده به دست نیامده است

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم هزینه‌های بسیار زیادی را برای پیروزی، حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی پرداخته‌اند، خاطرنشان کرد: امروز تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و نگاه به دیدگاه‌های ایشان برای رسیدن به اهداف مورد توجه همه مسئولان است.

انتهای پیام/73006/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول