اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام الله دهه مبارک

90 واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی استان مرکزی واگذار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر واگذاری 90 واحد مسکن مهر به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان مرکزی آغاز شد.

90 واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی استان مرکزی واگذار شد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه واگذاری تعدادی از این واحدها اظهار داشت: این واحدها  از امروز در شهرهای مختلف استان به مددجویان واگذار می‌شوند.

وی تصریح کرد: از آنجا که یکی از دغدغه‌‌های مهم بهزیستی مشکل مسکن مددجویان است، این نهاد طرح نهضت مسکن معلولان و زنان سرپرست خانوار را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: در این راستا باید 4 هزار و 193 واحد مسکونی توسط بهزیستی احداث و در اختیار جامعه هدف قرار گیرد که تاکنون 769 واحد آن تحویل و مابقی در دست ساخت است.

به گفته وی از مجموع  این واحدها سه واحد مسکونی در کمیجان، دو واحد مسکن مددجویی در تفرش، یک واحد مسکونی در فراهان، 44 واحد مسکونی در شازند، 8 واحد مسکونی در آشتیان، 17 واحد در دلیجان، 37 واحد نابینایان در اراک، چهار واحد مسکونی مددجویی در محلات و ... بخشی از این واحدها به شمار می‌روند.

ربیعی همچنین از کلنگ‌زنی پروژه مسکن مهر 10 واحدی خبر داد.

انتهای پیام/87003/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول