اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آتش‏نشانی سمنان خبر داد

آتش‏سوزی در یک منزل مسکونی در مسکن مهر سمنان

خبرگزاری فارس: یک منزل مسکونی در مسکن مهر سمنان دچار آتش‏سوزی شد.

آتش‏سوزی در یک منزل مسکونی در مسکن مهر سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، در تماس با سامانه 125 آتش‏نشانی، گزارش یک آتش‏سوزی داده شد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بلافاصله با دریافت خبر، آتش‏نشانان ایستگاه شماره پنج این سازمان را به محل وقوع حادثه در مسکن مهر- خیابان بروج اعزام کرد.

مجتبی قاسمی‏علایی، سرپرست ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در خصوص این حادثه گفت: به محض رسیدن آتش‏نشانان به محل وقوع حادثه مشاهده شد که دود غلیظی تمام منزل مسکونی را فرا گرفته و سریعاً با ایمن‏سازی محل و با استفاده از تجهیزات ویژه و تجهیزات تنفسی وارد منزل شدند.

وی تصریح کرد: مأموران سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بررسی کامل، متوجه سوختن غذا بر روی اجاق گاز در آشپزخانه شدند که سوختن غذا باعث متصاعد شدن دود غلیظی در ساختمان شده بود؛ آتش‏نشانان با تخلیه دود و ایمن کردن محل مأموریت خود را به پایان رساندند.

قاسمی‏علایی به شهروندان توصیه کرد که در زمان خروج از منزل حتماً از خاموش بودن وسایل و لوازم گازسوز و برقی مطمئن شوند تا از بروز حوادث غیرقابل جبران پیشگیری کنید.

انتهای پیام/2249/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول