اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم ‌مقام مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد:

تفاوت قیمت مسکن مهر در یزد با سایر استان‌ها ویلایی بودن واحدهاست

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: علت تفاوت قیمت مسکن مهر در استان یزد به سبب احداث واحدهای مسکونی استان به صورت ویلایی است.

تفاوت قیمت مسکن مهر در یزد با سایر استان‌ها ویلایی بودن واحدهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رضا یادگاری ظهر امروز در نشست معاون عمرانی استاندار یزد با 10 نفر از مدیران کل این حوزه و خبرنگاران اظهار داشت: ویژگی خاص مسکن مهر در استان یزد، احداث ویلایی اغلب این واحدهاست.

وی افزود: در استان یزد 42 درصد واحدهای مسکن مهر ویلایی احداث شده و این امر به عنوان یک ارزش در استان یزد مطرح است.

یادگاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 4 هزار و 500 مسکن مهر به صورت ویلایی احداث شده و بقیه آنها نیز آپارتمانی است که واحدهای آپارتمانی در تراکم بسیار کم احداث شده است.

قائم مقام مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد عنوان کرد: واحدهای مسکن مهر استان یزد تفاوت قیمتی با سایر استان‌ها ندارد اما اگر تفاوتی هم وجود دارد، به دلیل احداث ویلایی آنها و تفاوت در زیربنای واحدهاست.

یادگاری یادآور شد: در اغلب واحدهای مسکن مهر استان یزد مبحث 19 رعایت شده و بحث آسایش مردم به طور کامل مورد توجه پیمانکاران طرح‌ها قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: رعایت این نکات سبب می‌شود در طول بهره‌برداری، هزینه‌های بهره‌بردار در زمینه‌های آب، برق و انرژی کاهش پیدا کند.

یادگاری عنوان کرد: در اغلب آپارتمان‌های مسکن مهر استان یزد از درب‌های ضد سرقت و ضد حریق استفاده شده و این امر سبب تفاوت قیمت‌های احتمالی است.

قائم مقام مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد اظهار داشت: تمامی واحدهای مسکن مهر استان یزد به دلیل شرایط اقلیمی خاص این استان،‌دارای پارکینگ مسقف است و این عوامل در مسکن مهر سایر استان‌ها کمتر دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: با همه این موارد بر این باوریم که عملا اختلاف قیمتی در یزد با سایر استان‌ها وجود ندارد.

به گزارش فارس، این چهارمین نشست مدیران حوزه معاونت عمرانی استاندار یزد با خبرنگاران و معاون عمرانی است که به همت روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد.

انتهای پیام/2464/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول