اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین خبر داد

واگذاری 27 هزار واحد مسکن مهر در قزوین/ استخدام 1274 قزوینی

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: 27 هزار واحد مسکونی مهر در استان قزوین آماده واگذاری به متقاضیان مسکن است.

واگذاری 27 هزار واحد مسکن مهر در قزوین/ استخدام 1274 قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در نشست خبری که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه 27 هزار واحد مسکونی مهر در استان قزوین آماده واگذاری به متقاضیان مسکن است، اظهار داشت: از این آمار اکنون 20 هزار واحد مسکونی مهر آماده واگذاری به متقاضیان است و شش هزار واحد مسکونی دیگر در مرحله نصب انشعاب برق، آب و گاز است که بعد از نصب شدن به متقاضیان مربوطه تحویل داده می‌شود.

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: 20 هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین با برگزاری مراسمی ویژه یا با حضور مسئولان ارشد کشوری با هدف رفع محرومیت به متقاضیان مسکن واگذار می‌شود.

عجم با بیان اینکه برخی از افراد معتقدند که باید قیمت مسکن در بازار به حال خود رها شود، متذکر شد: دولت عدالت‌ محور بر این باور است که باید این بازار کنترل و نظارت شود تا از افزایش قیمت آن جلوگیری شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اقشار مختلف جامعه به مسکن نگاه‌‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری و مصرفی دارند، ابراز داشت: با واگذاری واحدهای مسکونی مسکن مهر روند قیمت مسکن در استان قزوین کنترل می‌شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه زمین‌هایی که اسناد دولتی دارند نباید مشکل معرض داشته باشد، اذعان داشت: در برخی موارد که به علت عدم دقت در کنترل اسناد و مدارک زمین ممکن است این اتفاق افتاده باشد که با پیگیری‌های لازم برطرف می‌شود.

استخدام یک هزار و 274 نفر در قزوین

وی به آزمون استخدامی مصوبه دولت اشاره کرد و گفت: این طرح از اختیارات دولت عدالت‌ محور است که بعد از مصوبه شدن باید رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد این طرح نظر می‌داد و همچنین در کمیته انطباق بررسی می‌شد که متأسفانه برخی از نمایندگان در این مجلس با عجله در مورد طرح فوق اظهار نظر کردند و آن را خلاف قانون دانستند.

عجم با اشاره به اینکه برگزاری آزمون استخدامی از اختیارات دولت عدالت‌ محور به استانداری‌ها است، عنوان کرد: استانداری هر استان نیروهای مورد نیاز دولت را با اجرای مراحلی جذب می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه 800 هزار نفر از کارمندان از بدنه دولت خارج ‌شدند، خاطر نشان کرد: طبق قانون این دولت باید حداقل از هر سه نیرویی که خارج شده یک نفر را استخدام کند که بر این اساس باید 124 هزار نفر جذب دستگاه دولتی می‌شدند.

استاندار قزوین اضافه کرد: اکنون دولت عدالت ‌محور با برگزاری آزمون استخدامی یک هزار و 500 نفر را در دستگاه دولتی استخدام می‌کند و این آمار کمتر از یک سوم نیرویی است که باید در این دستگاه جذب ‌می‌شدند.

وی با بیان اینکه جذب نیروهای جوان، تحصیل‌کرده و کارآمد در دستگاه دولتی از اهداف دولت عدالت ‌محور در برگزاری آزمون استخدامی است، ابراز داشت: یک هزار و 274 نفر طبق مصوبه دولت در استان قزوین بعد از قبولی در آزمون مربوطه استخدام می‌شوند.

تشکیل کمیته دهه‌ فجر در قزوین

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسیده است، اظهار داشت: سی و‌ چهارمین سالگرد پیروزی این انقلاب در دهه‌ فجر امسال برگزار می‌شود که برای اجرای برنامه‌های مختلف در این دهه کمیته دهه‌ فجر در قزوین تشکیل شده است.

عجم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اگر پیامبر اکرم (ص) در این دوران بودند همگان را به وحدت و انسجام دعوت می‌کردند و از تفرقه پیشگیری می‌کردند»، اذعان داشت: مسئولان نظام و آحاد جامعه با تأسی از صحبت‌های رهبر فرزانه انقلاب باید وحدت و اتحاد خود را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی منسجم‌تر کنند تا بتوانند موفق شوند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول