اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

بلاتکلیفی مسکن ‎مهر خبرنگاران به خاطر موانع قانونی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: بلاتکلیفی مسکن ‎مهر خبرنگاران به دلیل موانع قانونی است.

بلاتکلیفی مسکن ‎مهر خبرنگاران به خاطر موانع قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت ایام ربیع و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: در زمینه مسکن‎مهر خبرنگاران، مساعدت‎های لازم در بخش دولتی و دستگاه‎های مرتبط صورت گرفته، اما به خاطر موانع قانونی که اکثر خبرنگاران مجرد هستند، مسکن ‎مهر براساس ضوابط به آنها تعلق نمی‎گیرد.

وی ادامه داد: با رایزنی‎هایی که با وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفته، قرار است این موضوع حل شود تا بخش قابل توجهی از خبرنگاران گلستان، صاحبخانه شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مشکل دوم مسکن‎ مهر را مربوط به متقاضیان شهرستان گنبدکاووس عنوان کرد و یادآور شد: در شهرستان گنبدکاووس متقاضیانی داریم که منتظر هستند این سهمیه به آنها داده شود، اما در مابقی شهرستان‎ها مشکلی نداریم و بستر لازم مهیاست.

منتظری در خصوص آموزش خبرنگاران ابراز داشت: برای نخستین‎بار در سطح کشور کار بی‎نظیری در گلستان شکل گرفت و برای تمامی افراد علاقمند به حوزه خبرنگاری، دعوتنامه و پیامک ارسال شد تا افراد در دوره‎ها حضور پیدا کنند.

آئین اختتامیه آموزش خبرنگاران گلستان تا پایان بهمن برگزار می‎شود

به گفته وی، آئین اختتامیه آموزش خبرنگاران گلستان تا پایان بهمن و اوایل اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان درباره ارائه تسهیلات به خبرنگاران بیان داشت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قول مساعد در این زمینه داده است که نهایت همکاری را با خبرنگاران در زمینه ارائه تسهیلات داشته باشد.

تشکیل 80 پرونده خبرنگاران گلستان در زمینه تسهیلات

منتظری از تشکیل 80 پرونده خبرنگاران استان در زمینه تسهیلات خبر داد و ابراز داشت: اگر این تعداد پرونده شکل بگیرد، شادابی و طراوت بیشتری حاصل خواهد شد، اما در این زمینه بیشتر از 17 سهمیه نداریم که تلاش می‎شود، ظرفیت سهمیه دریافت تسهیلات افزایش یابد.

وی در خصوص تالار فرهنگی نیز گفت: این مجموعه از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به گلستان است که چهار میلیارد ریال اعتبار داشته و 40 درصد نیز پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/2307/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول