اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن چرام خبر داد

صدور 1231 سند مالکیت مسکن روستایی در چرام

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان چرام با اشاره به این‌که خدمات ارزنده‌ای در بخش مسکن این شهرستان انجام شده است، گفت: تعداد ‌هزار و 231 مورد سند مالکیت روستایی تاکنون در چرام صادر شده است.

صدور 1231 سند مالکیت مسکن روستایی در چرام

آزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در فروردین 58 به فرمان امام خمینی (ره) جهت توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها تشکیل شد، اظهار کرد: مرداد سال جاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان چرام با هدف خدمات‌رسانی به روستاها افتتاح شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان چرام با اشاره به این‌که تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان چرام تهیه طرح یا نقشه‌برداری جهت تهیه طرح شده‌اند، عنوان کرد: تعداد 17 روستا نیز اجرای طرح شامل بازگشایی زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری شده‌اند.

وی سهمیه مصوب وام مسکن روستایی از ابتدای سال 84 را یک‌هزار و 73 واحد اعلام کرد و با بیان این‌که این تعداد انعقاد قرارداد کرده‌اند، سهمیه سال 92-91 را نیز 400 واحد ذکر کرد.

فتاحی تصریح کرد: در بحث مسکن مهر نیز سهمیه مصوب شهرستان 685 واحد بوده که از این تعداد 442 واحد انعقاد قرارداد کرده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان چرام با اشاره به این‌که خدمات بسیار ارزنده‌ای در بخش مسکن که از دغدغه‌های اصلی مردم بوده، انجام شده است، گفت: همچنین تعداد یک‌هزار و 231 مورد سند مالکیت روستایی تاکنون در شهرستان چرام صادر شده است.

وی مسکن را یکی از نیازهای اساسی بشر در طول تاریخ ذکر و خاطرنشان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این نیاز مورد توجه نبود، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تاکید امام خمینی (ره)  این مهم از جایگاه و توجه خاصی برخوردار شد.

فتاحی با تشریح وظایف و اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه و اجرای طرح‌های هادی، احداث مسکن مقاوم و بادوام روستایی، تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی، احداث مسکن سبز و ایجاد تحرک در چرخه تولید مسکن روستایی را از اهداف این نهاد برشمرد.

انتهای پیام/82002/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول