اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور تعاون، اداره کل کار و رفاه اجتماعی:

183 تعاونی مسکن در شهر زنجان فعال هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به وضعیت تعاونی‌های مسکن گفت: 183 تعاونی مسکن در شهر زنجان فعال هستند.

183 تعاونی مسکن در شهر زنجان فعال هستند

محمد‏رضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعاونی‏های مسکن از الویت‏های کاری اداره کل می‏باشد.

وی به تخلفات تعاونی مسکن اشاره کرد و افزود: سیاست‏گذاری در سال‏های گذشته برای نظارت بر تعاونی‏های مسکن مناسب نبوده است.

* ساخت و سازها در قالب مسکن مهر ساماندهی شده است

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان به مسکن مهر اشاره کرد و یادآور شد: با آغاز به کار دولت نهم همه ابعاد ساخت و ساز در قالب مسکن مهر ساماندهی شد.

وی با بیان اینکه با ساماندهی مسکن مهر تخلفات ساختمانی کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: تجمیع فعالیت‏های ساخت و ساز در مسکن مهر تخلفات حوزه مسکن را کاهش داده است.

باقری تعاونی‏های مسکن را دارای اهمیت دانست و گفت: بخش تعاونی مسکن زمینه خانه‏دار شدن مردم را فراهم می‏کند که از این رو دارای اهمیت است.

*ساخت و سازهای کشور در دولت مهر به صورت متمرکز مدیریت شده است

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان مدیریت متمرکز ساخت و ساز مسکن را مورد توجه قرار داد و افزود: ساخت و سازهای کشور در دولت مهر به صورت متمرکز مدیریت شده است.

وی ادامه داد: فعالیت‏های عمرانی مسکن به شکل متمرکز دامنه تخلفات را در این حوزه تنگ کرده است.

*کمیته نظارت بخش مسکن تخلفات را کنترل می‏کند

باقری با بیان اینکه کمیته نظارتی مسکن فعالیت‏های مناسبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: کمیته نظارت بخش مسکن تخلفات را کنترل می‏کند.

معاون امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان به مجوز‏های بخش مسکن اشاره کرد و افزود: صدور مجوز برای تعاونی‏های مسکن نسبت به سال‏های گذشته با اعمال کنترل بیشتری صادر شده است.

وی هماهنگی دستگاه نظارتی را مورد توجه قرار داد و گفت: با همکاری دستگاه‏های نظارتی کنترل مناسبی در بخش تعاونی مسکن صورت گرفته است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول