اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کردستان خبر داد

بهره‌برداری از 72 واحد مسکن مددجویی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کردستان از بهره‌برداری 72 واحد مسکن مددجویان زیرپوشش بهزیستی همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

بهره‌برداری از 72 واحد مسکن مددجویی در کردستان

صباح قریشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج به تشریح برنامه‌های بهزیستی در دهه فجر امسال پرداخت و اظهار کرد:افتتاح مرکز نگهداری معلولان شبانه‌روزی باران در سریش‌آباد قروه، افتتاح مؤسسه غیرانتفاعی نسل نوین گروس بیجار و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مددجویی در شهرستان‌های مختلف استان از برنامه‌های این اداره‌کل در دهه فجر خواهد بود.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کردستان، تجلیل از خیرین شهرستان بیجار، نشست تحلیلی برنامه‌های اجتماعی پیشگیری از اعتیاد، تجلیل از بازنشستگان دیواندره‌، برگزاری مراسم جنگ شادی در تمامی مهدهای کودک‌، بازدید از منازل مددجویان، بازدید از مراکز نگهداری از سالمندان سطح استان، برگزاری مسابقات پیاده‌روی و کوه‌‌پیمایی ویژه خواهران و بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و انجمن‌های همیاری از دیگر برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر در استان است.

قریشی از برگزاری مسابقات گلبال ویژه نابینایان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: مسابقات نقاشی در مهدهای کودک و برپایی نمایشگاه 10 روز نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم و استقرار حکومت الهی در شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمات مراکز و کلینیک‌های فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، مشاوره، ژنتیک این اداره کل در دهه فجر رایگان خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی کردستان در پایان دهه فجر را تجلی وحدت ملت ایران دانست و گفت: برگزاری باشکوه برنامه‌های این ایام ضمن آشنایی مردم با دستاوردهای نظام اسلامی، موجب ناکامی دشمنان در بزرگ‌نمایی برخی مشکلات و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/79002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول