اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن استان زنجان:

69 درصد مسکن مهر زنجان در مرحله احداث اسکلت قرار دارد

خبرگزاری فارس: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به تعهدات مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: 69 درصد مسکن مهر در مرحله احداث اسکلت است.

69 درصد مسکن مهر زنجان در مرحله احداث اسکلت قرار دارد

رضا حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تعهدات بنیاد مسکن در مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر است که در حال حاضر انجام می‏شود.

*4 هزار و 152 نفر برای احداث مسکن مهر ثبت‌نام کردند

وی با بیان اینکه میزان ثبت‌نام برای واحد‏های مسکن مهر 82 درصد است، افزود: 4 هزار و 152 نفر برای احداث مسکن مهر ثبت‌نام کرده‏اند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان زنجان به پروژه‏هایی که در مرحله نازک‏کاری قرار دارند اشاره کرد و افزود: میزان پروژه‏هایی که در مرحله نازک‏‌کاری هستند 2 هزار و نهصد و یک واحد است. 

حیدری با تاکید بر تحقق تعهدات بنیاد مسکن در بخش مسکن مهر، ابراز داشت: فعالیت‏های مناسبی در سطح استان برای تحقق تعهدات صورت گرفته است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان زنجان خاطرنشان کرد: تلاش می‏شود تا پایان سال پروژه‏های مسکن مهر را در مرحله نازک‌کاری به بیش از 3 هزار واحد افزایش دهیم.

وی تحقق تعهدات را در گرو تعامل و همکاری دستگاه‏های اجرایی دانست و افزود: خوشبختانه تعامل دستگاه‏های اجرایی در استان بسیار مناسب است.

حیدری به همکاری اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد و یادآور شد: تعامل و همکاری اداره کل راه و شهرسازی و بانک مسکن در تحقق تعهدات استان بسیار مناسب بوده است.

*74 درصد از پروژه‏های مسکن مهر در مرحله فنداسیون قرار دارند

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه 74 درصد از پروژه‏های مسکن مهر در مرحله فنداسیون قرار دارند، افزود: با انجام اقدامات مناسب پروژه‏های مسکن از مرحله فنداسیون‏ریزی وارد فاز اسکلت‏بندی خواهند شد.

وی ادامه داد: 3 هزار و هفتصد و چهار واحد در مرحله فنداسیون قرار دارند.

* 5 هزار و هفت واحد مسکن مهر در استان احداث می‌شود

حیدری با اشاره به احداث 20 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در سال‌جاری افزود: در مجموع 5 هزار و هفت واحد مسکن مهر در استان احداث می‌شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان زنجان به تعهدات مسکن مهر استان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: 3 هزار و هفت واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در سال گذشته در استان زنجان احداث شده است.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول