اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

9 دی صف حق‌طلبان را از مدعیان دروغین حق جدا ساخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: حضور حماسی ملت ایران در نهم دیماه حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که صف حق‌طلبان را از صف مدعیان دروغین حق جدا ساخت.

9 دی صف حق‌طلبان را از مدعیان دروغین حق جدا ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه بشرویه اظهار کرد: انقلاب اسلامی برخاسته از مکتب عاشورایی است و به برکت خون شهدا و پشتوانه حمایت مردمی همچنان پایدار و استوار مانده است.

وی ادامه داد: بیش از 30 سال انواع محاصره‌های اقتصادی و نظامی علیه ملت ایران اعمال شده است و امروز نیز دشمنان اسلام با راه‌اندازی جنگ نیابتی در سوریه توسط عده‌ای مزدور سعی دارند تا بر کشورهای اسلامی حاکمیت سلطه‌طلبانه کنند.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه در فتنه 88 بصیرت و هوشیاری مردم ایران سبب برچیده شدن طومار فتنه شد، تصریح کرد: روز نهم دیماه روز بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که تیر خلاصی برای غربی‌ها و اصحاب فتنه بود.

شمس‌الدین افزود: حرکت خود‌جوش ملت ایران در 9 دیماه واکنش پرخروش و حماسی مردم انقلابی به اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های فتنه‌گران نسبت به مقدسات در روز عاشورا بود که با دعوت سران فتنه برای تجمع مردم در خیابان‌ها و تبلیغات رسانه‌های غربی به عزاداران حمله‌ور شدند.     

وی حضور حماسی مردم در نهم دیماه را تجلی قدرت خداوند و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: روز نهم دیماه روزی است که مردم ایران حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان انقلاب را تشخیص داده و نشان دادند که در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند راه خود را گم نمی‌کنند و از رهبر واقعی و ولایت فقیه دست بر نمی‌دارند.

امام جمعه بشرویه یادآور شد: 9 دیماه ماهیت درونی اصلاح‌طلبان و فتنه‌گران را آشکار کرده و صف حق‌طلبان را از صف مدعیان دروغین حق جدا ساخت.

شمس‌الدین عنوان کرد: ملت ایران با زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی به‌موقع خود، فتنه‌ها را در تمام مقاطع خنثی کرده و اوج وفاداری خود به ولایت فقیه را به اثبات رسانده‌اند.

انتهای پیام/69006/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول