اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

نهم دی تجلی روح دیانت و بصیرت مردمی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: نهم دی ماه تجلی روح دیانت و حاکمیت اسلامی و بصیرت مردمی در برابر فتنه‌های دشمنان برای حفظ نظام و انقلاب بوده است.

نهم دی تجلی روح دیانت و بصیرت مردمی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین در همایش بزرگ بصیرت و میثاق خواهران بسیجی در بشرویه اظهار کرد: امروز مزدوران و خودفروختگان فتنه‌گر و منافقان در کشور سوریه با ایجاد ناامنی و اغتشاش جنگ نیابتی از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا را به راه انداختند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی با هدف نابودی پایگاه مقاومت در برابر اسرائیل با کشورهایی همچون عربستان، قطر، امارات و وهابی‌ها هم‌پیمان شده است تا این پایگاه‌ها را در سوریه و ایران از بین ببرد.

امام جمعه بشرویه با اشاره به فتنه 88 و هتک حرمت فتنه‌گران در روز عاشورای حسینی تصریح کرد: منافقان و دشمنان نظام اسلامی به بهانه تقلب در انتخابات در بهترین فرصت که مردم در روز عاشورا در حال عزاداری بودند و با تبلیغات گسترده شبکه‌های ماهواره‌ای و رادیویی به مقدسات هتک حرمت کرده و در خیابان‌ها با آتش زدن بانک‌ها و اماکن عمومی اغتشاش و آشوب کردند.

شمس‌الدین افزود: پشت پرده فتنه 88 سازمان سیا، موساد، سیستم‌های جاسوسی انگلیس و فرانسه، منافقان، جبهه مشارکت و گروه اصلاحات بود که در مرحله اول با هدف براندازی نظام و در مرحله بعدی با هدف تضعیف نظام وارد عمل شدند.

وی یادآور شد: سه روز پس از حرمت شکنی‌های فتنه‌گران در روز عاشورا خروش میلیونی مردم در نهم دی ماه به صدا آمد و با ابراز انزجار از اتفاقات روی داده در حمایت از ولایت فقیه، نظام و رهبری حماسه ماندگاری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

امام جمعه بشرویه، نهم دی ماه را تجلی روح دیانت و حاکمیت اسلامی و بصیرت مردمی در برابر فتنه‌های دشمنان برای حفظ نظام و انقلاب دانست و گفت: حضور باشکوه ملت ایران در نهم دی به حدی بود که رسانه‌های غربی با سکوت کامل نسبت به این اتفاق سانسور خبری کامل را در پیش گرفتند.

شمس‌الدین عنوان کرد: ملت ایران در 9 دی ثابت کرد که همیشه بصیر و عالم به مسائل سیاسی جامعه است و این انقلاب به پشتوانه سکانداری رهبری مدبر و حمایت مردمی گزندی نمی‌بیند.

انتهای پیام/69006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول