اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

تقویت مشارکت و تعامل اولیاء و مربیان ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: تقویت مشارکت و نظارت اولیاء برای تحقق اهداف بنیادین آموزشی مهم‌ترین هدف تشکیل شوراهای آموزش و پرورش است.

تقویت مشارکت و تعامل اولیاء و مربیان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم در سوره آل عمران به تعلیم و تربیت و فرستادن پیامبران به عنوان معلم و هدایت‌کننده بشر اشاره کرده است.

وی ادامه داد: انسان اشرف مخلوقات است و خداوند برای تکریم انسان که تعلیم‌پذیر و مختار است، پیامبران را برای هدایت بشر فرستاد.

امام جمعه بشرویه افزود: معلمان در حوزه آموزش و پرورش با تربیت دانش‌آموزان به اخلاق دینی مسیر سعادت جامعه بشری را رقم می‌زنند.

شمس‌الدین با اشاره به تشکیل شوراهای آموزش و پرورش تصریح کرد: این شوراها از پایه‌های اساسی برای آسیب‌شناسی مشکلات و ارائه راهکارها برای تحقق آرمان‌های علمی و دینی و ارتقاء و تعالی افراد محسوب می‌شوند.

وی تقویت مشارکت و نظارت اولیاء برای تحقق اهداف بنیادین آموزشی را مهم‌ترین هدف تشکیل شوراهای آموزش و پرورش دانست.

*شوراهای آموزش و پرورش مشکلات آموزشی را رفع می‌کنند

سرپرست فرمانداری بشرویه اظهار کرد: واگذاری امورات فکری، اقتصادی و اجتماعی به مردم و تصمیم‌گیری در حوزه آموزش و پرورش از جمله اهداف تشکیل شوراهای آموزش و پرورش است.

علیرضا زمان‌زاده عنوان کرد: در این شوراها اولیای دانش‌آموزان به طور مستقیم با مشکلات آموزشی آشنا شده و با مدیریت امور و ارائه راه‌حل های لازم در راستای ارتقای تعلیم و تربیت گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/69006/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول