اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز دشتستان خبر داد

گازرسانی به بوشکان دشتستان در ابتدای سال آینده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز دشتستان از گازرسانی به بوشکان دشتستان در ابتدای سال آینده خبر داد.

گازرسانی به بوشکان دشتستان در ابتدای سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین میرشکاری شامگاه یکشنبه در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گازرسانی به مردم در این شهرستان با تلاش مسئولان با کیفیت و شتاب خوبی در دست اجراست.

رئیس اداره گاز دشتستان افزود: همکاران و پیمانکاران برای گازرسانی به شهرها، روستاها و محلات مختلف در تلاش هستند و تیم‌های نگهداری و تعمیرات نیز آماده و فعال هستند.

میرشکاری ضمن ارائه گزارشی از روند گازرسانی به مناطق مختلف، به تشریح ماموریت‌ها و فعالیت‌های اداره گاز شهرستان پرداخت.

این مسئول به ذکر دلایل کندی اجرای برخی پروژه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: گازکشی به کوچه‌های برخی از محلات شهر برازجان قرار است از ابتدای سال آینده شروع شود، زیرا شهرداری اجاره حفاری آسفالت بعد از بیستم بهمن را صادر نکرده است.

میرشکاری از گازرسانی به بوشکان دشتستان خبر داد و گفت: رایزنی‌های لازم انجام گرفته و با صدور مجوزهای لازم، گازرسانی به شهرها و روستاهای بخش بوشکان نیز در اوایل سال آینده انجام خواهد گرفت.

وی از برگزاری نشست‌های متعدد با شهرداری‌ها و برطرف شدن مشکلات موجود در همکاری با شهرداران خبر داد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز اذعان داشت: آمادگی هرگونه همکاری و پیگیری برای برطرف شدن مشکلات و بهره‌مندی مردم از امکانات کشوری را داریم.

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد درباره پرداخت خسارات و هزینه‌های روکش آسفالت نیز متذکر شد: بهتر است با تعامل بین گاز و شهرداری، هزینه‌ها را اداره گاز پرداخت کند، زیرا اداره گاز بودجه خود را از وزارت نفت ولی شهرداری از محل عوارض شهروندان دریافت می‌کند پس بهتر است بودجه از منابع ملی در اختیار شهر قرار بگیرد.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول