اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماه اخیر صورت گرفت

گازرسانی به باشت و روستاهای تابعه گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز گچساران گفت: اجرایی کردن افزون بر یک‌هزار و 668 متر شبکه گازرسانی به باشت و روستاهای تابعه این شهرستان، از اقدامات سه ماه اخیر اداره گاز گچساران بوده است.

گازرسانی به باشت و روستاهای تابعه گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ناصر دلفریان امروز در نشست برنامه‌ریزی پروژه‌های اداره گاز این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین رویداد تاریخ معاصر بود که امام راحل به پشتیبانی و بصیرت ملت ایران اسلامی آن را پایه‌گذاری کرد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها به ویژه گازرسانی به مناطق محروم و شهری کشور افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ویژه‌ای در زمینه شبکه گاز‌رسانی به روستاها و مناطق محروم کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

دلفریان ابراز داشت: از ابتدای دولت‌های نهم و دهم کار گازرسانی به روستاها و مناطقی که از نعمت گاز بهره‌مند نیستند، با شتاب بیشتری صورت گرفته ‌است.

رئیس اداره گاز گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد اداره گاز این شهرستان ابراز داشت: شرکت گاز گچساران در راستای خدمات‌رسانی به پروژه مسکن مهر این شهرستان افزون بر 847 متر شبکه گازرسانی به سایت پادگان شاهد انجام داده است.

دلفریان ادامه داد: در سه ماهه گذشته افزون بر یک‌هزار و 668 متر شبکه گازرسانی و یک‌هزار و 488 متر شبکه کارکرد در باشت و روستاهای تابعه این شهرستان توسط اداره گاز گچساران اجرایی شده است.

وی گازرسانی به هنرستان دخترانه فاطمه‌الزهرا (س) و پزشکی قانونی گچساران را از دیگر اقدامات این اداره در چند ماه اخیر عنوان کرد و گفت: در این مدت افزون بر 129 علمک فلزی و 221 علمک پلی‌اتیلن شهری و 300 علمک فلزی و پلی‌اتیلن روستایی توسط این اداره برای متقاضیان نصب شده است.

نصب یک‌هزار و 401 کنتور و رگولاتور شهری و روستایی در سه ماه اخیر

دلفریان تصریح کرد: افزون بر یک‌هزار و 290 کنتور و 429 رگولاتور گاز در حوزه شهری گچساران و 403 کنتور و 379 رگولاتور در مناطق روستایی این شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره گاز گچساران با بیان اینکه کار گازرسانی به روستاهای دژ سلیمان و سعادت‌آباد گچساران در دستور کار اداره گاز این شهرستان قرار گرفته است، تأکید کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای دژ سلیمان و سعادت‌آباد گچساران از جمله مصوبات سفرهای دور سوم هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد بوده که پیمانکار آن مشخص شده و تاریخ کلنگ‌زنی این پروژه نیز در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

آغاز مطالعات اولیه گازرسانی به روستای باباکلان

رئیس اداره گاز گچساران با تأکید بر لزوم گازرسانی به مناطق دور افتاده و روستاهای این شهرستان خاطرنشان کرد: روستای باباکلان از جمله مناطق روستایی مورد نظر برای ایجاد شبکه گازرسانی بوده که مطالعات اولیه گازرسانی به این روستا با پیشرفت 10درصدی کار آغاز شده است.

انتهای پیام/82001/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول