اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان خبر داد

بهره‌برداری از 59 پروژه گازرسانی در لرستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از بهره‌برداری 59 پروژه گازرسانی با هزینه‌ای معادل 150 میلیارد ریال در ایام الله دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 59 پروژه گازرسانی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی گودرزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: این پروژه‌ها شامل گازرسانی به 39 روستا و 20 واحد صنعتی در سطح استان لرستان است.

وی افزود: با بهره‌برداری از طرح گازرسانی به این روستاها حدود 6 هزار و 300 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

گودرزی خاطر نشان کرد: برای گازرسانی به این روستاها 170 کیلومتر خطوط تغذیه فلزی و شبکه توزیع پلی اتیلن اجرا شده و بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان به گازرسانی به 20 واحد صنعتی استان در ایام الله دهه مبارک فجر نیز اشاره کرد و گفت: در این ایام گازرسانی به هفت مورد کوره آجرپزی شهرستان بروجرد و چهار مورد CNG از جمله این طرح‌ها خواهند بود که به بهره‌برداری می‌رسند.

گودرزی در سخنان خود از آغاز گازرسانی به 28 روستای دیگر در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: برای اجرای طرح گازرسانی به این روستاها 121 کیلومتر شبکه گاز و بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به بهره‌برداری گازرسانی به 39 روستا در ایام دهه فجر امسال در استان، گفت: تا پایان دهه فجر شمار روستاهای گازدار استان به 362 روستا افزایش و جمعیت بهره‌مند از گاز روستائی به 40 درصد افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: با احتساب روستاهای قابل بهره‌برداری در دهه فجر امسال، تعداد روستاهای گازدار شده در سال جاری در سطح استان به 71 روستا می‌رسد.

انتهای پیام/2304/ح10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول