اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

20 واحد صنعتی قزوین گازرسانی نشده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در حال حاضر کمتر از 20 واحد صنعتی دیگر در استان قزوین برای گازرسانی باقی‌ مانده‌اند که امیدواریم عملیات گازکشی به آنان نیز صورت گیرد.

20 واحد صنعتی قزوین گازرسانی نشده‌اند

حسن جمشیدی‌ها در حاشیه جشن گازسوز شدن کوره‌های آجر‌پزی شال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه در مرکز شال 5/99 درصد شهروندان از گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: نخستین فایده گازسوز کردن کوره‌های آجر‌پزی حفظ محیط زیست است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه دولت‌ها در عصر حاضر با چالشی مهم به نام تخریب محیط‌ زیست مواجه هستند، افزود: آبی که ما مصرف می‌کنیم نیز آلودگی داشته و اگر حساسیتی برای کاهش آلودگی‌ها صورت نگیرد قطعا تبعات روحی و جسمانی برای نسل‌های آینده به همراه داشته و اصل گازسوز کردن صنایع، کاری عظیم در این راستا تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه در عرصه تولید باید خیلی به مسئله محیط‌ زیست توجه شود، تصریح کرد: کمک به محیط‌ زیست از مزایای گازسوز کردن کوره‌های آجر‌پزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ابراز داشت: کاهش هزینه تولید از مزیت‌های دیگر است که تولید‌کنندگان می‌توانند در فضایی بهتر کار‌های خوبی را عرضه کرده و به تولید رونق بخشند.

جشمیدی‌ها ادامه داد: کاهش هزینه دولت مزیت سوم گازسوز کردن است که در بحث سوخت می‌تواند مؤثر و ارزشمند باشد.

وی اعلام کرد: کمتر از 20 واحد دیگر در سطح استان قزوین برای گازرسانی باقی مانده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: در حوزه صنعت هدف اداره صنعت، معدن و تجارت توسعه پایدار صنعت بوده و اعتقاد به تحقق این مهم منوط به توجه به محیط‌ زیست است و باید به این موضوع به عنوان یکی از مؤلفه‌های اساسی توجه کنیم.

وی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری از مزایا و برکات توجه به محیط‌ زیست است، گفت: در زمان استفاده از سوخت ماذوت بخشی از این سوخت در کوره‌ها هدر می‌رفت ولی در گاز اینچنین نبوده و بسیاری از هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار داشت: برنامه این اداره حرکت به سمت‌ صنعت پایدار با مؤلفه‌های محیط زیست و نیز استفاده از دانش نوین بوده تا بتوانیم در عرصه داخلی و خارجی و رقابت با دیگر کشور‌ها پیشتاز بوده و اثرگذار باشیم.

جمشیدی‌ها با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مقام معظم‌ رهبری فرمودند که امروز با توجه به منابع محدود اصل درست استفاده کردن از منابع ضروری است.

انتهای پیام/77005/ش30/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول