اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبر داد

طراحی 500 کیلومتر شبکه گازرسانی در آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: 500 کیلومتر شبکه گازرسانی به منظور گازدار کردن 50 روستای استان با همکاری مشاوران اجرایی و توان نیروی متخصص داخلی طراحی شد.

طراحی 500 کیلومتر شبکه گازرسانی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدرضا رهنمای‌توحیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اجرای 500 کیلومتر شبکه گاز در نقاط استان را موفقیتی بزرگ برای شرکت گاز استان دانست و افزود: شهرستان‌های میانه، هشترود، آذرشهر و خداآفرین جزو 50 روستای طراحی شده برای گازرسانی بودند که مهم‌ترین مزیت طراحی این پروژه اجرایی، مسیر انتخابی آن به منظور کاهش هزینه‌های سربار و گازرسانی به بیشترین روستا با صرف کم‌ترین هزینه است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه بزرگ تصریح کرد: پروژه گازرسانی به 50 روستای استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 970 میلیون ریال در دست اجرا است.

توحیدی از روند مطلوب اجرای پروژه‌های گازرسانی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعاملات سازنده با پیمانکاران اجرایی و تمرکز بر برنامه زمانبندی اجرایی و بهره‌گیری از نیروهای متخصص در سال‌جاری منجر به شتاب روزافزون در به ثمر رسیدن پروژه‌های گازرسانی با وجود مسیرهای کوهستانی و سخت‌گذر بوده است.

وی اعلام کرد: توان بالای متخصصان داخلی این شرکت در سال‌جاری، زمینه‌ساز اجرایی کردن پروژه‌های بزرگ و مهم استانی بوده و کارنامه درخشانی را در خدمت‌رسانی به مردم استان رقم زده که طراحی 500 کیلومتر شبکه گازرسانی به 50 روستای استان و همچنین احداث و راه‌اندازی خط انتقال گاز 16 اینچ از خط 30 اینچ محور صادراتی به ارمنستان، از پروژه‌های مهم عملیاتی بوده که در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

معاون مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان با اشاره به بهره‌گیری از توان نیروی داخلی در تأمین کالا و اجرای پروژه‌های گازرسانی اظهار داشت: تکیه بر توانمندی کار ایرانی زمینه‌ساز شکست تحریم استکبار و به تبع آن پیشرفت و استقلال روزافزون کشور در عرصه تولید خواهد بود.

انتهای‌پیام/60002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول