اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

2 پروژه گازرسانی در بشرویه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز بشرویه گفت: در دهه فجر پروژه گازرسانی به شهرک امام خمینی و روستای غنی‌آباد و گازرسانی به واحدهای مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

2 پروژه گازرسانی در بشرویه افتتاح می‌شود

عباس پاکدل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: پروژه گازرسانی به شهرک امام خمینی(ره) و روستای غنی‌آباد از فروردین‌ماه امسال آغاز شده و برای اجرای آن اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 940 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه 45 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، نصب یک ایستگاه TBS با ظرفیت 5 هزار متر مکعب در ساعت، نصب 270 انشعاب و 162 علمک و یک عدد ایستگاه CPS انجام شده است.

رئیس اداره گاز بشرویه افزود: با گازرسانی به شهرک امام خمینی(ره) و روستای غنی‌آباد 640 خانوار مزایای اجرای این طرح بهره‌مند می‌شوند. 

گازرسانی به شهرک امام خمینی (ره) غنی‌آباد و ارسک جزء پروژه‌های مهر ماندگار

 

پاکدل تصریح کرد: پروژه گازرسانی به بخش ارسک نیز در حال اجرا است و پروژه گازرسانی به شهرک امام خمینی(ره) و غنی‌آباد و ارسک در فهرست پروژه‌های مهر ماندگار قرار دارد.

وی، پروژه گازرسانی به 700 واحد مسکن مهر را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه اجرای سه کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب 186 علمک از محل اعتبارات ملی انجام شده است.

رئیس اداره گاز بشرویه یادآور شد: با بهره‌برداری از این پروژه یک‌هزار و 278 خانوار با جمعیتی معادل دو هزار و 890 نفر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.      

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول