اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

13 روستای چهارمحال و بختیاری گازرسانی می‌‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 13 روستای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌‏شود.

13 روستای چهارمحال و بختیاری گازرسانی می‌‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل هیبتیان بعدازظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت از چهار واحد مالی و پشتیبانی، بهره‌برداری، زیرمجموعه‌های مدیریت و مهندسی و اجرای طرح‌ها تشکیل شده است.

وی افزود: مجموعه فعالیت‌هایی که از سوی این واحدها انجام می‌گیرد منجر به خدمات‌ گازرسانی به مردم استان می‎شود.

هیبتیان، آموزش را از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت گاز برشمرد و گفت: آموزش نیروی انسانی و تقویت آن‌ها که اصل و پایه ساختار شرکت است از اهمیت بالایی در برنامه‌های شرکت گاز برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری به جایگاه این استان در بخش گازرسانی به مناطق اشاره و تصریح کرد: این استان در بخش گازرسانی به روستاها رتبه هفتم و گازرسانی به شهرها رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

هیبتیان با بیان اینکه صد درصد شهرهای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، ادامه داد: این در حالی است که 75 درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی متذکر شد: برهمین اساس این استان رتبه ششم کشوری را در بخش گازرسانی به شهرها و روستاها به خود اختصاص داده است.

هیبتیان از افتتاح پروژه‌های گازرسانی 13 روستای این استان در دهه فجر خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر امسال ساکنان روستاهای جمالوی جدید، درکه، چاهگاه چوب نسا، برآفتاب خنگ لردگان، تنگ کلوره، امام آباد، رحیم آباد، دره‌شوره، حسین آباد، قلعه رشید، شکرآباد، قلعه درویش از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‎شوند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افتتاح 15 پروژه مهر ماندگار با اعتباری افزون بر 10 میلیارد تومان از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری است که هفت پروژه آن در دهه فجر افتتاح می‎شود.

هیبتیان اظهار داشت: گازرسانی به فاز 37 و 38 مسکن مهر منظریه نیز از دیگر برنامه‌های این شرکت در دهه فجر امسال است که طی گازرسانی به فاز 37 مسکن مهر منظریه، یک هزار و 885 خانوار و طی گازرسانی به فاز 38، 2 هزار و 175 نفر در این نواحی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‏‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 88 درصد از جمعیت استان تحت پوشش گاز طبیعی است، خاطرنشان کرد: تلاش ما براین است که طی برنامه پنجم توسعه این رقم را به 90 درصد افزایش دهیم.

انتهای پیام/68004/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول