اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان مرکزی:

3 روستا از توابع شهرستان شازند گاز‌رسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت گاز استان مرکزی گفت: عملیات گاز رسانی به 3روستا از توابع شهرستان شازند در استان مرکزی آغاز می شود.

3 روستا از توابع شهرستان شازند گاز‌رسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محسن کهوند اظهار داشت: پیمانکار گاز رسانی به روستاهای وزمستان، خنادره علیا و سفلی از توابع شهرستان شازند در استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انتخاب شد.

وی تصریح کرد: در این مناقصه 18 پیمانکار با ارائه قیمت‌های پیشنهادی به منظور گاز رسانی به این روستاها به رقابت پرداختند که شرکت «عمران صیاد ازنا» با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 680 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد.

سرپرست شرکت گاز استان مرکزی افزود: به منظور گازرسانی به روستاهای وزمستان، خنادره علیا و سفلی از توابع شهرستان شازند نیاز به اجرای 6 هزار و 200 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و نصب 40 عدد علمک گاز می‌باشد، همچنین یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی‌بی‌اس به ظرفیت 400 متر مکعب نیاز است که با انتخاب شرکت برنده مناقصه، اجرای تمام مراحل بر عهده شرکت «عمران صیاد ازنا» قرارگرفت.

کهوند در ادامه به هزینه‌های این پروژه اشاره‌ای کرد و گفت: هزینه تامین کالا و اجرای گاز رسانی به این سه روستا بالغ بر 2 میلیارد و 198 میلیون ریال برآورد شده است که پس از اجرای گاز‌رسانی به این سه روستا، ساکنین 140خانواری روستاهای وزمستان‌، خنادره علیا و سفلی از توابع شهرستان شازند در استان مرکزی از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/87005/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول