اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

انقلاب اسلامی ایران از عاشورا نشأت گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران از عاشورا نشأت گرفته است.

انقلاب اسلامی ایران از عاشورا نشأت گرفته است

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی سال‌جاری حضور ویژه‌ای می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری بیعت مجددی با روح بلند شهدا و ولایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم به جهانیان نشان می‌دهند که تحریم‌ها و فشارها آن‌ها را تضعیف نمی‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم انقلاب را به راحتی به دست نیاورده‌اند، تصریح کرد: با هزینه‌هایی که مردم برای حفظ و پیروزی انقلاب پرداخت کرده‌اند همیشه پشتیبان آن هستند.

*تبیین انقلاب اسلامی در دهه فجر

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، اضافه کرد: هدف از اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده آشنا ساختن جوانان با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن است.

حسینی با بیان اینکه نشست‌ها و میزگردهایی توسط صدا و سیمای استان زنجان در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: اطلاع‌رسانی از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

*انقلاب اسلامی ایران از عاشورا نشأت گرفته است

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران از نهضت عاشورا نشأت گرفته است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران با انقلاب فرانسه و روسیه تفاوت داشته و جوانان نیز باید از این موضوع آگاه باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های پیش‌بینی در ایام دهه فجر سال‌جاری قطعاً کافی نبوده است، یادآور شد: هدف از برنامه‌ریزی برنامه‌ها تبیین انقلاب اسلامی برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه ایام دهه فجر بیانگر پیروزی ایمان بر کفر است، تصریح کرد: باید فرصت خوبی برای درک و تبیین این مقوله به نسل‌های جدید فراهم کرد.

*باید صدای مردم ایران به گوش جهانیان برسد

حسینی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی با شعار آزادی بیان گوش جهان را کر کرده است، یادآور شد: باید صدای مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری به گوش جهانیان برسد.

وی اظهار داشت: سرکشی به خانواده‌های زیر پوشش محروم کمیته امداد امام خمینی و اداره کل بهزیستی استان زنجان از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول