اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

انقلاب اسلامی ساختار سیاسی دنیا را به هم ریخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: انقلاب اسلامی در سال 57 ساختار و جغرافیای سیاسی منطقه و دنیا را بهم ریخت.

انقلاب اسلامی ساختار سیاسی دنیا را به هم ریخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار داشت: ملت ایران اعم از شیعه و سنی و نژادهای مختلف مانند ترک، لر، کرد، فارس و ... همیشه با اتحاد و هماهنگی برای اسلام و قرآن گام برداشته‌اند.

وی با تاکید به اتحاد بین شیعه و سنی گفت: رمز پیروزی ملت ایران وحدت و اتحاد است و مردم باید در اختلافات قومی، سیاسی و ... مراقب توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام باشند.

خطیب جمعه شهربابک با اشاره به سالروز 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی در برهه‌ای از زمان و با شرایط ویژه‌ای به پیروزی رسید که دو ابرقدرت شرق و غرب یعنی شوروی و آمریکا دنبال تمام کردن هر رویدادی در منطقه به نام خود بودند و انقلاب اسلامی در سال 57 ساختار و جغرافیای سیاسی منطقه و دنیا را به هم ریخت.

منتظری خاطرنشان کرد: بعد از صدور انقلاب اسلامی به دنیا هر اتفاقی که در کشور رخ دهد به دنیا صادر می‌شود، لذا دشمنان انقلاب و ایران با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم سعی در کم‌رنگ کردن اثرات انقلاب دارند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در هفته گذشته با نیروهای حفاظت نیروی انتظامی گفت: رهبر انقلاب در جمع این افراد فرمودند که جبهه استکبار تمام تلاش و توان خود را برای تسلیم کردن ملت ایران به کار گرفته است، اما ملت ایران با توکل به خدا تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است و ان‌شاء‌الله با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن قدرت و اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

منتظری اتحاد بین سه قوا را امری ضروری خواند و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز، ملت ایران خواستار حمایت مسئولان هستند.

انتهای پیام/80023/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول