اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان:

وحدت ملی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: وحدت ملی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وحدت ملی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه در جلسه کارگروه بانوان استان زنجان، اظهار کرد: وحدت ملی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود که ضروری است این رمز به نحو مطلوبی ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: باید این دهه برای جهان شمول کردن انقلاب اسلامی تلاش شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان با اشاره به نصب المان زنان استان زنجان از سوی جامعه بسیج زنان استان زنجان، تصریح کرد: این المان در چارچوب جدیدی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه برای نصب المان نقش زنان زنجانی در دوران انقلاب اسلامی فراخوان ارائه می‌شود، افزود: طرح‌های استان پس از فراخوان ارائه می‌شود.

آوازه با اشاره به طرح راه‌اندازی جوراب نخ‌کش بانوان زنجان افزود: این واحد بیش از یکسال است که تعطیل شده است.

وی کمبود نقدینگی را از دلایل تعطیلی این واحد صنعتی عنوان کرد و افزود: ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

*برگزاری کارگاه وبلاگ‌نویسی در زنجان

مدیرکل بانوان استانداری زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف از سوی مدیرکل بانوان استان زنجان در دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: برگزاری کارگاه وبلاگ‌نویسی از برنامه‌های این دهه محسوب می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه بهترین وبلاگ در موضوع نقش زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی خبر داد و افزود: اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه زنان از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

آوازه با اشاره به برگزاری همایش ورزش و نشاط در پارک بانوان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم نوشیدنی‌های داغ و سنتی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی از برنامه‌های استان است، افزود: گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

*برگزاری همایش زنان انقلابی در زنجان

مدیرکل بانوان استانداری زنجان از برگزاری همایش زنان انقلابی زنجان خبر داد و افزود: این همایش به مناسبت نخستین قیام تاریخ انقلاب اسلامی در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم راهبردی موضوع زنان و خانواده و سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: جشن انقلاب اسلامی و نمایشگاه عکس زنان و زندگی شهری و روستایی در زنجان برگزار می‌شود.

آوازه با بیان اینکه جشن و قصه‌گویی نقش کودکان دیروز در حفظ ارزش‌های اسلامی در استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست کرسی آزاداندیشی با موضوع تبیین جایگاه حجاب در بین نسل سومی‌ها از دیگر برنامه‌های استان است.

وی از ارائه خدمات تفریحی و اختصاصی رایگان در استخر کوثر زنجان خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی و طناب‌کشی از دیگر برنامه‌های استان است.

*برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی در زنجان

مدیرکل بانوان استانداری زنجان با بیان اینکه کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی همزمان با دهه فجر در استان برگزار می‌شود، افزود: شرکت در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه و برگزاری نمایشگاه زنجان، هنر و اقتصاد خانواده از 29 بهمن ماه سال جاری تا هفتم اسفند ماه از برنامه‌های استان است.

وی با اشاره به برگزاری تفسیر سوره فجر تصریح کرد: تجلیل از زنان ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های استان در این ایام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول