اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران اسلامی نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد گفت: انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را کنار زده و در قلوب ملت‌های آزاده جهان جای گرفته است.

انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: تربیت اسلامی نجات بخش انسان‌ها از گمراهی و تاریکی‌هاست.

وی با اشاره به اینکه نداشتن ایمان و یقین به پوچی و نابودی انسان‌ها می‌انجامد، تصریح کرد: اگر ریشه خودکشی‌ها و خودزنی‌ها را بررسی کنیم، عمده‌ترین دلیل را ضعف ایمان و یقین و دور بودن از روح تعالیم دینی و اسلامی خواهیم یافت.

امام جمعه سراب با تاکید بر برگزاری با شکوه آیین‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهداء و تلاش‌های امام راحل و رهبری‌های مقام عظمای ولایت و ایستادگی مردم توانسته است مرزهای جغرافیایی را پشت سر نهاده و در قلوب ملت‌های آزاده جهان نفوذ کند.

‌اکرمی افزود: ایران اسلامی امروز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و رتبه‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون جهانی نشان از بالندگی مردم این سامان دارد.

این مسئول دستیابی دانشمندان ایرانی به داروهای بیوتکنولوژی، موشک‌های فضایی، دریایی، کاهش بی‌سوادی، برق‌رسانی و گازرسانی به روستاها را از مهم‌ترین خدمات دولت‌های جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: هیچ چیزی نمی‌تواند ملت ایران را از رسیدن به هدف نهایی انقلاب اسلامی باز دارد.

امام جمعه سراب از برخی رسانه‌های مجازی و مطبوعات نوشتاری خواست تا در انعکاس اخبار و رویدادها از تیترهای جنجالی و تحریک کننده اجتناب کرده و منادی وحدت و یکپارچگی باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب در پایان از اقدام اداره صنعت و معدن در رسیدگی به وضعیت پخت و پز نان در سطح شهر و از شهرداری و اعضای شوراهای اسلامی به خاطر معدوم کردن سگ های مزاحم و ولگرد قدردانی کرد.

انتهای پیام/60010/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول