اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش منوجان:

ما با ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی بیمه می‌شویم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی است که ما را بیمه می‌کند.

ما با ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی بیمه می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، علی بیت‌اللهی در جلسه برنامه‌ریزی دهه فجر در این شهرستان اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) با دعوت همه به وحدت دین خود را کامل کرد، انبیای الهی ویژگی‌های خاص خود را داشتند و پیامبر اکرم (ص) نیز شاخصه‌های منحصر به فردی داشت.

وی با بیان اینکه پیامبران آمدند تا دین خدا را کامل کنند، افزود: از ویژگی‌های مهم دین اسلام بار فرهنگی آن است و اینکه بیانگر حقیقت است در زمان ارائه این دین جامعه به مرحله‌ای رسیده است که تاب و تحمل بار فرهنگی را دارد.

بیت‌اللهی تصریح کرد: از جمله شاخصه‌های دیگر پیامبر (ص) عطوفت و مهربانی است، رسالت او با محبت آغاز شد و مردم شیفته عطوفت او شدند و تسلیم دین خدا شدند، پیامبر (ص) انسان‌ها را از تباهی و سیاهی نجات داد، این موارد همه برای ما درس است.

وی خاطرنشان کرد: با همان رویکردی که پیامبر(ص) اتخاذ کرده بود، دین ما باید جهانی شود و دارای رشد علمی بالایی باشیم در دنیای امروز چاره‌ای جز این نیست که همه به دین اسلام روی بیاورند و روشی بهتر از سیره پیامبر (ص) برای اشاعه دین اسلام وجود ندارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: بهمن ماه پیروزی انقلاب اسلامی است، ماهی که سرنوشت ملت ما را تغییر داد، در سال 1357 با رهبری امام خمینی(ره) این انقلاب که برگرفته از دین الهی بود، رشد کرد و  انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و این اراده و مشیت الهی بود.

بیت‌اللهی با بیان اینکه امروز دستاوردهای عظیم این انقلاب را می‌بینیم، اذعان داشت: باید از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشیم و آن را به دیگران منتقل کنیم، این ارزش‌های دینی انقلاب اسلامی است که ما را بیمه می‌کند.

انتهای پیام/80006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول