اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا:

انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش توحیدی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: انقلاب ما، انقلابی است که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی است.

انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش توحیدی است

حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: انقلاب ما انقلابی است که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلابی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی است و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا ادامه داد: دهه‌ فجر فرصتی ارزشمند برای شناساندن این انقلاب به جوانان و نوجوانان است تا با ارزش‌های مختلف این نظام آشنا شوند.

وی یادآور شد: دهه‌ فجر فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردها و خدمات بزرگ علمی، هسته‌ای، فضایی و پزشکی دانشمندان ایران چه در داخل کشور و در جامعه بین‌المللی به بهترین شکل ممکن برای جوانان و نسل‌های آینده شناسانده شود.

حجت‌الاسلام الیاسی با اشاره به برنامه‌های دهه‌ فجر در شهرستان نکا اظهار داشت: آسیب‌شناسی مراسم دهه فجر نیز باید در برنامه‌های این ایام مورد توجه قرار گیرد تا با هدف شناسایی و رفع آسیب‌های موجود در مراسم دهه فجر، شاهد کاهش آسیب‌ها و مشکلات باشیم.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده بیش از 10 عنوان برنامه توسط این اداره برگزار می‌شود که برگزاری مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اعزام مبلغ، برگزاری گفتمان‌های دینی، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی، برپایی گردهمایی روحانیون، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مبلغان و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی نکا در ایام‌ دهه ‌فجر است.

رئیس تبلیغات اسلامی نکا گفت: مردم ایران اسلامی نشان داده‌اند که در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و این حمایت مردم باعث دلگرمی مسئولان برای خدمت بهتر به مردم است.

الیاسی تصریح کرد: جوانان نسل حاضر ایران اسلامی نیز باید با الگوگیری از جوانان نسل انقلاب برای رشد و اعتلای کشور تلاش کنند و بدانند برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر زمینه حضور گسترده ملت را در پای صندوق‌های أخذ رأی در خردادماه سال آینده فراهم می‌کند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در 34 سال پس از پیروزی، خدمات شایسته انجام داده و دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد مختلف بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان و تأثیراتی که این نهضت‌ها از انقلاب اسلامی گرفته‌اند، است.

انتهای‌پیام/86002/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول