اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

اجرای جشن‌های انقلاب اسلامی در 64 دهستان آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر در 64 دهستان این استان خبر داد.

اجرای جشن‌های انقلاب اسلامی در 64 دهستان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری دوشنبه شب در شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی که در استانداری ترتیب یافت، با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در این استان اظهار داشت: ستاد دهه فجر آذربایجان غربی از آبان ماه فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت بیش از 500 مورد جلسه با حضور مدیران و مسئولان نهادهای مختلف تشکیل داده است.

وی افزود: در تمام شهرستان‌های استان ستادها تشکیل شده و با برگزاری منظم جلسات برنامه‌های پیشنهادی خود برای اجرا در طول دهه فجر را ارائه داده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه غبارروبی مزار شهدا در 3 مورد از گلزارهای سطح استان عنوان کرد: این گلزارها توسط ستاد دهه فجر مرکز انتخاب شده و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراسم غبارروبی و عطرافشانی آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: کمیته‌های 23 گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر آذربایجان غربی برنامه‌های خاصی برای این مناسبت تدارک دیده‌اند که امید است به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

نیساری در ادامه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه را اصلی‌ترین برنامه دهه فجر دانست و تاکید کرد: در این مراسم با توجه به همکاری‌های انجام شده و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شورای هماهنگی هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و امید است مردم نیز با حضور گسترده خود سیلی سختی به دشمن بزنند.

وی با اشاره به دعوت از سخنان کشوری برای حضور در این مراسم گفت: هماهنگی‌های نهایی با سخنران مراسم 22 بهمن ارومیه انجام گرفته و قرار است حجت‌الاسلام شجونی به عنوان دبیر کل جامعه وعاظ تهران با حضور در میان مردم به سخنرانی بپردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی، اجرای برنامه‌ها و همایش‌های مختلف برای اقشار، برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای اهل سنت مهاباد و همچنین تلاش برای فرهنگ‌سازی مناسب میان مردم برای استفاده از برنامه‌های مختلف از جمله اقدامات این نهاد در طول دهه فجر خواهد بود.

انتهای پیام/61003/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول