اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

انقلاب اسلامی ایران به دوران پختگی رسیده است

خبرگزاری فارس: فرماندار دلیجان گفت: انقلاب اسلامی ایران دوران جوانی و نوجوانی را گذرانده و به دوران پختگی رسیده است.

انقلاب اسلامی ایران به دوران پختگی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن اکبری صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برخلاف خواست و نظر دشمنان شکل گرفته و امروز به درجه بالایی از پختگی دست یافته است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگو و سرمشق بسیاری از کشورهای آزادی‌خواه جهان تبدیل شده و موجب بیداری اسلامی در منطقه شده است.

فرماندار دلیجان پیروی مردم از ولایت فقیه را رمز پیروزی انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: ملت ایران در دوران انقلاب با پیروی از رهنمودهای پیر جماران توانست پایه‌های ظلم ستمشاهی را فرو ریخته و موجب برقراری عدالت و پیشرفت در جامعه شود.

اکبری با بیان اینکه انقلاب ایران توسعه و پیشرفت را در پی داشته است، گفت: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رهبری حسین‌گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود جامعه را به سمت جلو پیش ببریم، بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای اشاعه دین اسلام، تجدید میثاق با رهبر انقلاب و آرمان‌های بلند شهدا است که باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.

اکبری در ادامه ایجاد امید و انگیزه در بین مردم را اصلی مهم در برنامه‌های دهه فجر برشمرد و گفت: مسئولان موظف هستند در راستای ایجاد امید و انگیزه در بین مردم علمکردی مثبت از خود بر جای گذاشته و  دستاوردهای انقلاب را در برنامه‌های دهه فجر به مردم ارائه دهند.

وی تاکید کرد:  مسئولان ادارات باید همراه با هیئت‌های مذهبی و تشکل‌ها در جشن ملی و مردمی در دهه فجر شرکت کنند.

فرماندار دلیجان با تاکید بر حضور مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن خواستار حضور مدیران و کارشناسان درتمامی برنامه‌های دهه فجر شد.

انتهای پیام/87004/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول