اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماهان:

ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماهان گفت: ملت ایران ارزش‌های اسلام، نظام و رهبری را دوست دارند و با وجود تمام مشکلات همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده صبح امروز در نشست مسئولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ماهان با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات بخشداری با تبریک ایام‌الله دهه فجر، ولایت و محبت اهل بیت (ع) را از بزرگترین نعمت‌هایی دانست که خدا به انسان عطا کرده است.

وی با اشاره به اینکه به واسطه انقلاب اسلامی  بسیاری از کشورها از خواب بیدار شدند، ادامه داد: تلاش دشمنان این است که ایران دیگر الگو نباشد و تحریم‌های موجود هم بخاطر همین موضوع است.

محمدزاده خاطرنشان کرد: نعمت رهبری از دیگر نعمت‌هایی است که خداوند بعد از نظام مقدس اسلامی نصیب ما کرده است.

وی بیان کرد: ملت ایران ارزش‌های اسلام، نظام و رهبری را دوست دارند و با وجود تمام مشکلات پشتیبان نظام اسلامی هستند.

محمدزاده با بیان اینکه تلاش مسئولان باید برای رفاه و آسایش مردم باشد بر برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد.

بخشدار ماهان در این جلسه با گرامیداشت دهه فجر، بیداری اسلامی به وجود آمده در جهان را از برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و بحث تحریم ایران را بحث پوسیده‌ای دانست که دشمنان علیه ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انجام داده‌اند.

امان‌الله جمشیدی گفت: ملت ایران با بصیرت، آگاهی و اقتدار و با علاقه خود به اسلام با حضور خود در میادین نشان دادند که گوش به فرمان رهبری هستند.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و به تشریح برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در ماهان پرداخت.

جمشیدی از دیدار اعضای ستاد دهه فجر با امام جمعه ماهان، رژه موتوری، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، افتتاحیه جام فوتسال پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، حضور سازمان یافته بسیجیان برادر و خواهر به همراهی دانش‌آموزان مهدی‌یاور، حضور اعضا ستاد دهه فجر در مراسم نماز جمعه و پاسخگویی مسئولان به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم را از جمله برنامه‌های دهه فجر در ماهان ذکر کرد.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال، نمایشگاه عکس، تجلیل از قرآن‌پژوهان و حافظان قرآن، نمایش فیلم، برپایی جشن‌های انقلاب، سرکشی از خانواده معظم شهدا، مسابقات خاطره‌گویی، برپایی ایستگاه نقاشی میهمانی لاله‌ها و ایستگاه سلامت از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

جمشیدی افزود: در ایام دهه فجر همه روزه از ساعت 15  فیلم‌های سینمایی با موضوع انقلاب در مجتمع فرهنگی و هنری ماهان برای علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: نمایشگاهی از آثار هنری هنرمندان ماهان از هشتم تا 22 بهمن ماه در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری ماهان دایر می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: راهپیمایی باشکوه مردم متدین ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول