اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

رویدادهای انقلاب اسلامی خواب را از چشم مستکبران ربوده است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: حضور پر شور مردم و همراهی آنها در سی و سه سال فراز و نشیب رویدادهای انقلاب خواب را از چشمان مستکبران عالم ربوده است.

رویدادهای انقلاب اسلامی خواب را از چشم مستکبران ربوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسب دهه فجر سی و چهارمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دهه فجر فرصت گران بهای یادآوری دلاور مردی‌ها و سلحشوری‌های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است.

این بیانیه می‌افزاید: مردمی که با جانفشانی و از خود گذشتگی طنین «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به گوش جهانیان رساندند و پس از طی دشواری‌های فراوان با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ذکر شده است: حضور پر شور مردم و همراهی آنها در سی و سه سال فراز و نشیب رویدادهای انقلاب حدیث ماندگاری است که خواب را از چشمان مستکبران عالم ربود و پریشانی را برای آنها به ارمغان آورد.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: اگر اخلاص و مجاهدت و فداکاری بی‌نظیر ملت ایران نبود، نه طعم شیرین پیروزی در جنگ تحمیلی چشیده می‌شد و نه انقلاب اسلامی به سی و چهار سالگی می‌رسید.

بیانیه شورا یادآور کرده است: دهه فجر سر آغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی در افق زیبا و پهناور ایران اسلامی است، آغاز این دهه مبارک روز دیدار پر شکوه مردم ایران با بنیانگذار جمهوری اسلامی است که با استقبال میلیونی اقشار مختلف، صفحات درخشانی از تاریخ ملت ایران را ثبت کرد.

این بیانیه اضافه کرده است: بی‌تردید شیطنتی که امروز نظام استکباری به آن دامن می‌زند، موضوع تحریم شریان اقتصادی ایران است که احساس می‌کند با چنین حرکتی می‌تواند ملت ایران را ناکارآمد نشان داده و در صحنه‌های مختلف مأیوس و ناامید جلوه دهد اما مردم دلاور ایران پرگهر با رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این روزها را نیز پشت سر می‌گذارد و توطئه مستکبران و جهان خواران را خنثی می‌کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت 12 بهمن، سال روز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، ضمن تجدید عهد با شهیدان والا مقام و امام شهیدان، از مردم بصیر استان به ‌ویژه جوانان برای حضور در برنامه‌های مربوط به این دهه خجسته دعوت کرد.

انتهای پیام/2300/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول