اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

انقلاب اسلامی ضربه بزرگی بر پیکر استکبار بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: انقلاب اسلامی در ایران ضربه بزرگی بر پیکر استکبار بود.

انقلاب اسلامی ضربه بزرگی بر پیکر استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردخون با تبریک میلاد پیامبراسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) و دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با یاری خداوند و رهبری‌های امام راحل(ره) و اتحاد و همدلی مردم شکل گرفت و خون‌های زیادی برای پیروزی و دوام آن ریخته شد، بنابراین اجازه نمی‌دهیم، دزدان غارتگر، آن را به راحتی از ما بگیرند.

وی ادامه داد: حرکت‌های مردمی در کشورهایی نظیر تونس، مصر و لیبی برخواسته از انقلاب اسلامی ایران بود که به زودی حکام ظالم عربستان و بحرین و سایر ممالک زورگو دچار چنین سرنوشت شومی خواهند شد و با تحقق وعده الهی حاکمان آل سعود و آل خلیفه در قفسی گرفتار خواهند شد و به دلیل  کشتار مردم عراق و سوریه شاه عربستان و قطر به مجازات سختی می‌رسند، بنابراین ستمگران از سرنوشت صدام و حکام سرنگون شده درس بگیرند.

خطیب جمعه بردخون خاطرنشان کرد: زمانی از ما حق توحش می‌گرفتند، اما اکنون سران استکبار در تکاپو هستند تا شاید به کشور ما سفر کنند، اما هیچگاه به خیانتکاران اجازه نخواهیم داد پا بر خاک شهیدان بگذارند.

رکنی حسینی تصریح کرد: در گذشته محرومیت‌ها و کمبودهایی داشتیم، اما اکنون در سایه انقلاب اسلامی در آزادی و رفاه نسبی قرار داریم، پس سختی و مشکلات نباید باعث قهر با انقلاب شود، چراکه آنچه به دست آورده‌ایم، بسیار بالاتر از مشکلات است، هرچند عده‌ای بهانه‌جویی می‌کنند و دستاوردهای نظام را زیرسئوال می‌برند که مردم ما در 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان و بدخواهان نظام خواهند داد.

امام جمعه بردخون با اشاره به انتخابات آینده گفت: انتخابات مهمی در پیش است و مسئولان کشور باید اختلافات را کنار بگذارند و به پست و مقامی که ابدی و ماندگار نیست، دل نبندند و برای تحقق خواسته معیشتی مردم که به حق است، تلاش کنند.

وی عنوان کرد: دولت و مجلس برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور تلاش بیشتری داشته باشند تا مردم شبانه روز به فکر قیمت ارز و دلار نباشند، چراکه این دغدغه‌ای است که اقشار مختلف درگیر آن هستند و مسئولان باید برای بالا بردن ارزش پول ملی، راهکار و چاره بیندیشند.

رکنی حسینی بیان کرد: مردم به دلیل وضعیت بازار و گرانی ناچارند اجناس را انبار کنند که نباید دغدغه مردم اینچنین باشد که ممکن است از اهداف انقلاب باز بمانیم، البته تحریم دامی است که دشمن پهن کرده و هدفش فشار بر مردم است، اما به دشمنان می‌گوییم که ملت ما در برابر تهدیدها و فشارها کوتاه نخواهد آمد، چراکه پیرو مکتب حسینی است.

در این مراسم همچنین حکم تمدید دوره سه ساله امام جمعه بردخون توسط رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور قرائت شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول