اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

پیروزی انقلاب اسلامی لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت:‌ پیروزی انقلاب اسلامی لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت.

پیروزی انقلاب اسلامی لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌ الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: دهه فجر دهه یاد کردن از امام راحل است این دهه ایام تجدید میثاق امت با امام، ولایت و رهبری است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مدیون امام بزرگوار است، گفت: بعد از پیامبران الهی و ائمه اطهار شخصیتی مانند امام نیامده است.

حجت‌ الاسلام میرعمادی با بیان اینکه شخصیت امام یک شخصیت خدایی بود، گفت: امام با اخلاص خود عظمت گذشته اسلام را به مسلمانان جهان برگرداند.

وی تصریح کرد: کار امام تنها سرنگونی رژیم شاهنشاهی نبود بلکه کار مهمتری نظیر عظمت اسلام به مسلمانان را دنبال کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز دنیا از امام بزرگوار، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران به عظمت و افتخار یاد می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: امام برای خدا کار کرد و اسلام را بالا برد و خداوند نیز به خاطر این کار بزرگ ایشان را بالا برد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود، گفت: امروز همه پیشرفت‌های جامعه به برکت امام بوده است و ملت ایران مدیون این امام بزرگوار هستند.

حجت‌ الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب ریشه شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی را امام بزرگوار دانست و گفت: امام را از انقلاب و نظام نمی‌شود جدا کرد زیرا ایشان ریشه این شجره طیبه بوده است.

حجت‌ الاسلام میرعمادی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: استکبار جهانی در طول این مدت سعی می‌کرده‌اند زحمت امام را نادیده بگیرند همانطوری که در فتنه 88 نیز به امام اهانت کردند.

حجت‌ الاسلام میرعمادی گفت: ملت ایران در 12 و 22 بهمن امسال به امام راحل اعلام می‌کنند که امام عزیز گرچه شما در میان ما نیستید اما ما راه شما را که همان راه ولایت و رهبری بوده است، ادامه می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:‌ ملت ایران هر ساله در 12 بهمن و 22 بهمن با راهنمایی‌های خود راه امام راحل را ادامه می‌دهند و امسال نیز با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این روزهای تاریخی حضوری گسترده خواهند داشت.

حجت‌ الاسلام میرعمادی در ادامه ضمن تبریک میلاد پیامبر و امام جعفر صادق (ع) گفت: میلاد پیامبر روز اخلاق و مهرورزی نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه میلاد رسول اکرم میلاد نور و رحمت بوده است، یادآور شد: همه دوست و دشمن عقیده دارند که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام شخصیتی امین، راستگو و پاکدامن بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: اخلاق پیامبر اخلاق نیکو و الگو بوده است و رفتار ایشان نیز متین و با وقار بوده است.

حجت‌ الاسلام میرعمادی با بیان اینکه کلام پیامبر حکیمانه و سراسر سود و منفعت بوده است، گفت: سراسر زندگی آن پیامبر برای مردم خیر و برکت بوده است و به همین منظور میلاد پیامبر میلاد خیرات و برکات نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: پیامبر معلم بزرگ اخلاق، هدایت و معنویت بوده است و شخصیتی با عظمت‌تر از رسول خدا در روی کره زمین نداشته‌ایم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: پیامبر نسبت به عبودیت و بندگی خدای متعال اهتمام جدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر نسبت به گسترش فضائل اخلاقی اهتمام داشته، گفت: پیامبر در مهر ورزیدن و محبت کردن به مردم بی‌نظیر بود و همیشه سفارش می‌کرد نسبت به یکدیگر مهربان باشید.

حجت ‌الاسلام میرعمادی تأکید کرد: باید جشن میلاد پیامبر (ص) با شکوه خاص برگزار شود.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: پیشرفت جهان مرهون عظمت پیامبر (ص) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه خاطر نشان کرد: امام جعفر صادق(ع) در عصر خود توانست علوم اهل بیت(ع) را که ریشه در قرآن داشته احیا کند.

وی افزود: امام جعفر صادق(ع) روایات گوناگونی را بیان کرد و احادیث فراوانی به جا گذاشته و شاگردان زیادی تربیت کرده است.

حجت‌ الاسلام میرعمادی گفت: امام جعفر صادق(ع) اسلام را با احکام و اخلاقش احیا کرد.

وی تصریح کرد: امروز بشریت و جهان نیاز به چیزی دارد که پیامبر اکرم(ص) آورده و امام جعفر صادق(ع) گسترش داده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز امت اسلامی به وحدت و اتحاد نیازمند هستند زیرا دشمنان به دنبال اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان هستند.

وی تصریح کرد: عوامل متعددی نظیر تمسک به قرآن و عترت، داشتن دشمن مشترک و وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) برای وحدت امت اسلامی وجود دارد.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول