اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین عنوان کرد

رشد ورزش قزوین با اعتبارات محدود در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امسال استان قزوین با اعتبارات محدود ورزشی نسبت به سال گذشته از رشد و پیشرفت چشم‌گیری برخوردار بود.

رشد ورزش قزوین با اعتبارات محدود در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در مجمع سازمان بسیج ورزشکاران که در سالن اجتماعات باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین با حضور مسئولان، پیشکسوتان، هیئت‌های ورزشی، مربیان و قهرمانان ورزشکار بسیجی برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری و لیگ‌های برتری از این استان 21 تیم بود که امسال به بیش از 36 تیم رسیده است که این شاهد رشد و پیشرفت چشم‌گیر استان قزوین در زمینه ورزش است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در زمینه‌های اقتصادی به ایران ضربه می‌زنند، بیان کرد: امسال به دلیل مشکلات اقتصادی از اعتبارات ورزشی بسیار محدودی برخوردار بودیم ولی به فضل خداوند متعال و همت رؤسای هیئت‌های ورزشی و مدیران ورزش شهرستان‌ها در برخی عرصه‌ها نسبت به سال‌های گذشته از رشد و پیشرفت چشم‌گیری برخوردار بودیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین اذعان داشت: امیدواریم به فضل خداوند متعال و همت رؤسای هیئت‌های ورزشی و مدیران ورزش شهرستان‌ها برنامه‌ریزی‌های دقیق ورزشی در این استان ادامه پیدا کند تا به جایگاه شایسته ورزش در استان قزوین برسیم.

این مسئول با بیان اینکه ورزش این استان در دولت نهم و دهم نسبت به دولت‌های گذشته رشد و پیشرفت چشم‌گیری داشته است، ابراز داشت: استان قزوین در این دولت عدالت‌محور هر سال به طور متوسط در فضاهای ورزشی سرپوشیده پنج برابر و فضاهای ورزشی روباز 20 برابر رشد داشته است که این آمار بیانگر روشن رشد ورزش قزوین نسبت به دولت‌های گذشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزاری نشست‌های معنوی و فرهنگی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی این استان عنوان کرد و افزود: این نشست‌ها با هدف ارتقا جایگاه فرهنگی مربیان و ورزشکاران در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نشست‌های فرهنگی و معنوی مربیان و ورزشکاران برپا می‌شود تا جامعه ورزشی با فرهنگ، با درایت و عقلانی شکل بگیرد و با تحقق این امر بسیاری از مشکلات ورزشی به راحتی برطرف می‌شود.

حق‌شناس با اشاره به اینکه مجمع ورزشکاران بسیجی استان قزوین با حضور چشم‌گیری برگزار شد، ابراز داشت: با برگزاری انتخابات در این مجمع رئیس، نایب رئیس و بازرسان با رأی‌گیری از مسئولان، پیشکسوتان، هیئت‌های ورزشی، مربیان و قهرمانان ورزشکار بسیجی انتخاب شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه بسیجیان این استان با اخلاق و با بصیرت هستند، اذعان کرد: ورزشکاران بسیجی استان قزوین نیز با بصیرت، معتقد و متدین هستند و در توانمندی‌های جسمانی با شور فرهنگی و روحانی حضور دارند.

وی به ایام دهه‌ فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی رشد و پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه «ورزش کار اصلی و کارآمدترین حلقه توسعه دروازه صدور معنوی است»، اظهار داشت: ورزشکاران با تأسی از ادب، بصیرت و اخلاق دینی و اسلامی می‌توانند برای ورزشکاران دنیا الگو باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین متذکر شد: ورزشکاران قزوینی در فراگیری اخلاق اسلامی و دینی اهتمام داشته باشند تا بتوانند نقش تأثیرگذارتری در ورزشکاران دنیا ایفا کنند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول