اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بازرگان خبر داد

بهره‌برداری مجموعه یک‌هزار نفری ورزشی شهرداری بازرگان

خبرگزاری فارس: شهردار بازرگان گفت: مجموعه ورزشی یک‌هزار نفری شهرداری بازرگان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری مجموعه یک‌هزار نفری ورزشی شهرداری بازرگان

یوسف حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مجموعه ورزشی یک‌هزار نفری شهرداری بازرگان شامل زمین فوتبال، رختکن و جایگاه کادر فنی بوده و از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: عملیات اجرایی و ساخت و ساز ورزشگاه با توجه به نامساعد بودن آب و هوا متوقف شده که پس از کاهش تراکم آب و هوا عملیات ساخت و ساز ادامه می‌یابد.

حاتمی با بیان دیگر طرح‌های عمرانی بیان داشت: جداسازی آب شرب شهری از فضای سبز مسجد جامع بازرگان از دیگر اقدامات مهم شهرداری در سال جاری محسوب می‌شود که نزدیک به 500 میلیون ریال اعتبار برای این طرح از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

شهردار بازرگان با بیان اینکه شهربازی بازرگان تابستان سال آینده آماده استفاده شهروندان می‌شود، تأکید کرد: تکمیل طرح ساخت شهربازی در زمان یاد شده نیازمند خرید تجهیزات مورد نیاز و وسایل بازی برای کودکان از جمله ماشین شارژی، سیلندر و ساخت پیست اسکیت در محوطه آن در سریع‌ترین زمان ممکن است.

وی با تاکید بر اهمیت وجود شهربازی و فضای تفریحی در شهر ادامه داد: این شهربازی تابستان سال آینده آماده بهره‌برداری و استفاده شهروندان خواهد بود.

حاتمی ضمن اظهار تأسف از عدم وجود پل عابر در معابر شهر گفت: بازرگان به دلیل مرزی ‌بودن فاقد پل عابر پیاده است که ساخت این تجهیزات نیاز به توجیه اجتماعی میان شهروندان و مسئولان دارد.

وی با بیان اینکه توجیه اجتماعی برای ساخت پل عابر در حال انجام است، بیان داشت: پس از تایید توجیه اجتماعی پل هوایی در مقابل مدرسه 32 کلاسه و پمپ بنزین ساخته می‌شود.

شهردار بازرگان با بیان اینکه گسترش فضاهای تفریحی تاثیر مثبتی در میان شهروندان گذاشته است، خاطر نشان کرد: ایجاد این فضاها موجب شده تا شهروندان بازرگان اوقات فراغت خود را در پارک‌ها با تفریحات سالم و ایمن سپری کنند.

انتهای پیام/61012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول