اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نبود بودجه

عملیات اجرایی استخر ورزشی آبیک راکد مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: عملیات اجرایی پروژه استخر ورزشی شهر آبیک به دلیل نبود بودجه راکد و متوقف شده است.

عملیات اجرایی استخر ورزشی آبیک راکد مانده است

مهدی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: استخر ورزشی از مصوبات دور سوم هیئت دولت در شهرستان آبیک است که مقرر شده بود پیمانکار تا مرحله سوله‌گذاری و سقف، عملیات اجرایی پروژه را به پیش ببرد ولی متاسفانه به دلیل نبود بودجه، پروژه در فاز اول یعنی فنداسیون باقی مانده و کار پروژه راکد شده است.

وی افزود: سالن تیراندازی که از مصوبات دور دوم هیئت دولت در شهرستان آبیک است، بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله سوله و دیوارچینی پیشرفت داشته است.

این مسئول با بیان اینکه پروژه‌های سالن‌های ورزشی زودبازده روستای ناصرآباد و روستای قشلاق به دلیل مطالبات پیمانکار راکد مانده است تصریح کرد: این پروژه‌ها بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که اعتبار آن ملی و از وزارت نفت تأمین شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک اضافه کرد: دو سالن ورزشی مذکور از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت بوده است که برای تکمیل موتورخانه و نصب کف‌پوش هر کدام به 600 میلیون ریال اعتبار نیاز دارند که امیدواریم مسئولان مربوطه با تخصیص اعتبار لازم، هرچه سریع‌تر در تکمیل سالن‌های ورزشی ناصرآباد و قشلاق اقدام کنند.

صالحی خاطر نشان کرد: از اعتبارات امسال تنها چهار درصد از اعتبارات عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک تخصیص یافته و جذب شده است بنابراین بسیاری از پروژه‌های مصوب در کمیته برنامه‌ریزی امسال اجرایی نشده است.

انتهای پیام/77006/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول