اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه رازی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری مسابقات ورزشی در این دانشگاه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خبر داد.

برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه رازی کرمانشاه

شهریار عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک دوره مسابقات دوستانه ورزشی در بین دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

عباسیان تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش دانشجویان،کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان در رشته‌های دو همگانی، کشتی آزاد و فرنگی، شنا، بدمینتون، تنیس روی میز و بسکتبال باهم به رقابت می‌پردازند، افزود: کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز در رشته‌های دارت، بدمینتون ، والیبال و تنیس روی میز در یک رقابت دوستانه با هم رقابت خواهند کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اینکه این مسابقات از 14 بهمن‌ماه شروع خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مسابقات تا پنج اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، برنامه‌های ورزشی چون کوهنوردی، مسابقه شنای قورباغه، تیراندازی با اسلحه گرم نیز توسط بسیج اساتید استان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول