اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

رشد 43 درصدی توسعه ورزش بانوان در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران از رشد 43 درصدی شاخص‌های برجسته توسعه ورزش بانوان در استان خبر داد.

رشد 43 درصدی توسعه ورزش بانوان در مازندران

نصرالله پریچهره امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: اداره کل ورزش و امور جوانان استان مازندران در هفت شاخص برجسته توسعه ورزش بانوان 43 درصد و در توسعه زیرساخت‌های ورزشی 59 درصد رشد داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: برنامه‌های راهبردی پنج ساله چهارم و پنجم توسعه بخش ورزش استان در سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه همه جانبه استان و کشور تهیه و تدوین شده است.

وی ادامه داد: 50 درصد مدال‌های طلا و  25 درصد از مجموع مدال‌های کاروان ورزشی کشور در المپیک لندن توسط مازندرانی‌ها کسب شده است.

پریچهره بیان داشت: پروژه‌های افتتاح شده و در دست اجرای مصوبات ورزشی سفرهای اول و دوم سفر هیئت دولت به استان مازندران در شهرهای بابل، جویبار، نوشهر، تنکابن، رامسر، نکا، بهنمیر و قائمشهر بوده است.

این مسئول در ادامه نام ساری، بهشهر، آمل، چالوس، فریدونکنار، محمودآباد، سوادکوه، گلوگاه، بابلسر، نور و رویان را نیز به این لیست اضافه کرد.

پریچهره در مقایسه تعداد نفرات اعزامی از مازندران در المپیک‌های لندن و پکن از رشد 66 درصدی در بخش مردان، رشد  100 درصدی بخش بانوان، رشد 200 درصدی تنوع رشته‌های ورزشی و رشد 100 درصدی کسب مدال‌های طلا خبر داد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های جدی و بهتری برای ارتقای سطح ورزش‌های همگانی و قهرمانی در استان انجام شده است.

وی در پایان از برگزاری مسابقات ورزشی متعدد و متنوع در سطح ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های مازندران خبر داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول