اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس ورزش همگانی یزد:

تعداد سالن‌های ورزش بانوان در یزد راضی‌کننده نیست

خبرگزاری فارس: نایب رئیس ورزش همگانی استان یزد گفت: تعداد سالن‌ها و پارک‌هایی که برای ورزش بانوان در استان وجود دارد راضی‌کننده نیست.

تعداد سالن‌های ورزش بانوان در یزد راضی‌کننده نیست

اعظم‌السادات امامی امروز در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره زمستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از 24 کمیته ورزش‌های همگانی در بخش بانوان حدود 17 کمیته در استان یزد فعال است، اظهار داشت: به دنبال افزایش تعداد کمیته‌های ورزش همگانی در این استان هستیم.

وی در زمینه ایستگاه‌های سلامت فعال در استان یزد، نیز گفت: در استان یزد سه پارک فعال در این زمینه وجود دارد که از قبل نیز وجود داشته و در حال حاضر نیز یک پارک بانوان برای ورزش‌های صبحگاهی داریم و در صدد احداث این نوع پارک‌ها در شهرستان‌های استان نیز هستیم.

نایب رئیس ورزش همگانی استان یزد عنوان کرد: پیش‌بینی برگزاری همایش شامگاهی بانوان نیز در دستور کار است که امیدواریم در شش ماهه نخست سال 92 محقق شود.

به گفته وی، ورزش بانوان در مقایسه با آقایان مغفول واقع نشده اما به این دلیل که مردان در هر شرایط و مکانی می‌توانند ورزش کنند ورزش آقایان برجستگی بیشتری دارد.

امامی با بیان اینکه بانوان برای ورزش نیاز به مکان‌های خاصی دارند به محدود بودن مکان برای ورزش بانوان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از تعداد سالن‌ها و پارک‌هایی که برای ورزش بانوان در استان وجود دارد راضی نیستیم، تصریح کرد: نیمی از جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند اما نیمی از امکانات به دلیل مسائل مذهبی و بافت سنتی یزد، به آنها اختصاص داده نشده است.

نایب رئیس ورزش همگانی استان یزد با بیان اینکه ورزش‌های بانوان در یزد مغفول واقع نشده خاطرنشان کرد: در این استان ایستگاه‌های سلامتی، پارک‌های بانوان و ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی فعال است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پایان با بیان اینکه جایگاه ورزش بانوان باید بهتر شود، گفت: درست است وضعیت کنونی راضی‌کننده نیست اما این به معنای مغفول واقع شدن ورزش بانوان نیست.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول