اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح 5 پروژه ورزشی خراسان جنوبی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح پنج پروژه ورزشی طی دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

افتتاح 5 پروژه ورزشی خراسان جنوبی در خراسان جنوبی

جعفر قدیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با پروژه‌های افتتاحی دهه فجر اظهار کرد: پنج طرح با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 533 میلیون ریال در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.

اضافه شدن 12 هزار مترمربع به فضاهای سرپوشیده و روباز خراسان جنوبی

وی ادامه داد: با افتتاح این تعداد پروژه‌ها میزان 12 هزار و 530 مترمربع به فضاهای ورزشی سرپوشیده و روباز استان افزوده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی نوفرست شهرستان بیرجند با متراژ یک‌هزار و 500 متر مربع که از سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده که یکی از طرح‌های دهه فجر خراسان جنوبی است.

قدیری افزود: اعتبار این طرح بالغ بر 124 میلیارد و 751 میلیون ریال اعتبار برآورد شده که در صورت تامین اعتبار در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی اسفشاد در شهرستان قاینات با متراژ 900 متر مربع اذعان داشت: اعتبار هزینه شده این طرح 4 میلیارد و 310 میلیون ریال است که در صورت رفع نواقص برای 582 خانوار اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

هزینه 4380 میلیون ریالی برای سالن ورزشی چاهک موسویه قاینات

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح سالن ورزشی چاهک موسویه در شهرستان قاینات خبر داد و متذکر شد: برای اجرای این پروژه بالغ بر 4 میلیارد و 380 میلیون ریال هزینه شده است.

قدیری اضافه کرد: متراژ این سالن ورزشی حدود 900 متر مربع است که با افتتاح آن زمینه اشتغال برای 570 خانوار را فراهم می‌شود.

 

وی بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شهید غازی شهرستان نهبندان را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر امسال دانست و یادآور شد: این زمین 8 هزار و 30 متر مربع مساحت دارد که از سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان درمیان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه این زمین چمن در شهر نهبندان قرار دارد، گفت: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه مبلغی بالغ بر 10 میلیارد و 600 میلیون ریال است که در صورت اختصاص کامل اعتبار این طرح در دهه فجر افتتاح می‌شود.

قدیری افزود: استخر سرپوشیده درمیان با متراژ یک‌هزار و 200 متر مربع از دیگر طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر امسال است.

وی اعتبار لازم برای این طرح را رقمی بیش از 12 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: در صورت اختصاص اعتبار باقی مانده این پروژه در این ایام مبارک به بهره‌برداری می‌رسد و تعداد 3 هزار و 205 خانوار می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/69010/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول