اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته آبادان خبر داد

شرکت 300 کاراته‌کای آبادانی در مسابقات ورزشی دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته آبادان از شرکت 300 کاراته کای آبادانی در مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر خبر داد.

شرکت 300 کاراته‌کای آبادانی در مسابقات ورزشی دهه فجر

پیمان ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مسابقات کاراته در سبک‌های مختلف با حضور ورزشکاران کاراته کا آقا و خانم در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: به همین منظور در حدود 100 نفر بانوی کاراته کا در سبک آزاد و 100 نفر بانوی کاراته کا در سبک کنترلی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت کاراته آبادان ادامه داد: همچنین یک دوره مسابقه بین باشگاه‌های آزاد آبادان و در قسمت آقایان با شرکت 150 کاراته کا آبادانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان این مسابقات بیان کرد: این مسابقات برای بانوان از روز 13 بهمن ماه آغاز و در قسمت آقایان از روز 20 بهمن و به مدت یک روز برگزار می‌شود.

*شرکت 6 کاراته کا آقا در مسابقات کشوری استان یزد

ادیبی در خصوص شرکت شش کاراته کا آقا در مسابقات کشوری استان یزد عنوان کرد: یک دوره مسابقات سبک کیوکوشین با رقابت بین کاراته کاها بزرگسال سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور شش نفر از کاراته کاها سبک کیوکوشین در رده سنی بزرگسالان از شهرستان آبادان برای شرکت در این مسابقات رهسپار استان یزد می‌شوند.

رئیس هیئت کاراته آبادان در پایان گفت: همچنین کاراته کاها آقا با لباس ورزشی و دیگر اعضای هیئت کاراته آبادان به شکل متمرکز برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه همصدا با دیگر شهروندان آبادانی شرک می‌کنند.

انتهای پیام/72002/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول