اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس ورزش‌های همگانی کرمانشاه اعلام کرد

اختصاص 55 درصد از ظرفیت ورزشی کرمانشاه به ورزش‌های همگانی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه گفت: 55 درصد از ظرفیت ورزشی استان کرمانشاه به ورزش‌های همگانی اختصاص دارد.

اختصاص 55 درصد از ظرفیت ورزشی کرمانشاه به ورزش‌های همگانی

فریده آقایی امروز در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره زمستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ورزش‌های همگانی در استان کرمانشاه در 20 رشته برای بانوان فعال است و شامل ورزش‌های همگانی صبحگاهی، یوگا، ایروبیک و آمادگی جسمانی و... می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود 55 درصد از ظرفیت ورزشی استان کرمانشاه به ورزش‌های همگانی اختصاص دارد، گفت: سهم استان کرمانشاه از پیاده‌روی 20 هزار نفره در کشور، 400 هزار نفر است.

نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: در کرمانشاه 18 پارک فعال و 12 ایستگاه صبحگاهی و چهار ایستگاه عصرگاهی با همت شهرداری برای بانوان برپا است.

وی بر لزوم توجه و ترویج ورزش‌های همگانی در سطوح مختلف جامعه صحه گذاشت و این مهم را گامی ارزشی در راستای تحقق منویات رهبری قلمداد کرد.

آقایی عنوان کرد: توجه به ورزش همگانی در سطح بانوان پویایی و نشاط در جامعه را موجب می‌شود که با این وصف باید مورد تأکید باشد.

وی در پایان با بیان اینکه بانوان در همه عرصه‌های ورزشی قابلیت‌های خود را به اثبات رسانیده اند، ابراز داشت: ورزش‌های همگانی موجبات همبستگی و اتحاد بین همه اقشار را رقم می‌زند که امری شایان توجه است.

انتهای پیام/89004/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول