اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس ورزش‌های همگانی خوزستان:

ورزش همگانی بانوان خوزستان نیازمند ایجاد سالن است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان خوزستان با بیان اینکه در خوزستان ورزش همگانی بیشتر در فضاهای باز برگزار می‌شود، گفت: متأسفانه در این راستا سالنی در اختیار نداریم.

ورزش همگانی بانوان خوزستان نیازمند ایجاد سالن است

زهرا رضازاده امروز در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره زمستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در زمینه سهم استان خوزستان از ورزش‌های همگانی، اظهار داشت: سال گذشته مقام نخست ورزش‌های همگانی را در کشور کسب کردیم که دلیل این موفقیت برگزاری همایش‌های پرجمعیت در این استان بود.

وی با بیان اینکه بالاترین همایش برگزار شده استان خوزستان در شهر اهواز بود، تصریح کرد: تعداد 600 هزار نفر شرکت‌کننده در این همایش پیاده‌روی خانوادگی شرکت کردند.

نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان خوزستان عنوان کرد: استان خوزستان بیش از 10 جاده سلامتی فعال دارد که نمونه آن جاده سلامت پارک ساحلی کیانپارس، شهرک نفت و پارک ساحلی خرمشهر و آبادان است که به صورت صبحگاهی ورزش همگانی را زیر نظر مربیان ورزش همگانی، میزبانی می‌کنند.

وی افزود: مربیانی که در جاده‌های سلامت فعال هستند، دوره دیده و دارای کارت مربیگری هستند.

رضازاده با بیان اینکه در خوزستان ورزش همگانی بیشتر در فضاهای باز برگزار می‌شود، تصریح کرد: متأسفانه در این راستا سالن‌هایی در اختیار نداریم و بیشتر از فضاهای آزاد استفاده می‌کنیم تا مردم بیشتری نیز به این واسطه به ورزش همگانی جلب شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیمه ورزشکاران اشاره کرد و افزود: برای همه اقشار مختلف نمی‌توانیم بیمه ورزشی درست کنیم چون به کسی که برای چند دقیقه ورزش می‌کند نمی‌توانیم بیمه اختصاص دهیم که این بحث مقداری کار را مختل کرده و آمار ما را از بین برده است.

نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان خوزستان ابراز داشت: بالاترین آمار ورزش‌ها در استان خوزستان به ورزش‌های همگانی اختصاص دارد که بیش از 10 میلیون نفر از کل استان را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول