اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس ورزش‌های همگانی ایلام:

محیط‌های ورزش همگانی بانوان مساعد نیست

خبرگزاری فارس: نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان ایلام گفت: محیط‌های ورزش‌های همگانی بانوان مساعد نیست که به این بحث باید توجه شود.

محیط‌های ورزش همگانی بانوان مساعد نیست

اسما هاشمی امروز در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره زمستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه ایلام، استانی کوچکی است اما سهم بسزایی در سطح کشور به نسبت جمعیتی خود دارد.

وی با بیان اینکه ورزش‌های همگانی بانوان طی چند سال اخیر پیشرفت‌های قابل ملاحظه ای داشته، عنوان کرد: تعداد سالن‌ها و مراکز ورزشی در استان ایلام به نسبت جمعیت این استان رضایت‌بخش است.

نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان ایلام با بیان اینکه در راستای پیشرفت ورزش‌های همگانی بانوان در ایلام همچنان در تلاش هستیم، تصریح کرد: با توسعه این رشته ورزشی در ایلام، تعداد مراجعه‌کنندگان نیز بیشتر خواهد شد.

وی ابراز داشت: در راستای ترویج و اشاعه ورزش‌های همگانی بانوان در ایلام به هر اندازه تلاش بیشتر باشد، توفیقات نیز فزونی خواهد گرفت.

هاشمی عنوان کرد: محیط‌های مناسبی که بانوان بتوانند رشته‌های همگانی را کار کنند خیلی مساعد نیست.

وی با بیان اینکه در ایلام حدود 80 تا 90 درصد رشته‌های ورزش همگانی فعال است، گفت: در ایلام 20 کمیته ورزش همگانی فعال داریم اما برخی از کمیته‌ها فعالیت بسیار برجسته و بالایی دارند و نسبت به آشنایی عمومی که نسبت به رشته‌ها وجود دارد درصدها نیز متفاوت است.

نایب رئیس ورزش‌های همگانی استان ایلام با اشاره به انجام همایش‌های پیاده‌روری در استان و شهرستان‌های ایلام، به مستمر بودن این ورزش در طول سال اشاره کرد.

وی ابراز داشت: امیدوارم ورزش همگانی که جزو رشته‌های ساده، مثمر ثمر و ارزشمند است جایگاه واقعی خود را در کشور ما پیدا کند.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول