اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

نخستین همایش علمی مدیریت سلامت ورزش همگانی برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: نخستین همایش علمی مدیریت سلامت ورزش همگانی با حضور 120 نفر از کارشناسان، رئیس و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزش‌های همگانی با تدریس اساتید دانشگاه بوعلی برگزار شد.

نخستین همایش علمی مدیریت سلامت ورزش همگانی برگزار شد

هادی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: همزمان با برگزاری ششمین جشنواره زمستانی همدان و قبل از برپایی مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی همایش و کارگاه علمی و آموزشی مدیریت سلامت ورزش همگانی به میزبانی دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار ‌شد.

وی افزود: در این همایش یک روزه سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمد مجدآرا رییس فدراسیون همگانی کشور و اساتید برجسته و هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان و 120 نفر از دست‌اندرکاران ورزش‌‌های همگانی شامل رئیس و نایب رئیس و همچنین مسئولان انجمن 32 گانه فدراسیون ورزش‌‌های همگانی و رئیس و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به اینکه این همایش و کارگاه آموزشی برای نخستین بار در کشور برگزار شد، تصریح کرد: این کارگاه با سرفصل‌هایی چون نقش علم بیومکانیک ورزشی در آمادگی بدنی، آشنایی با روش‌های ارزیابی ناهنجاری‌های قامتی، آشنایی با شیوه تمرین ورزش صبحگاهی و آشنایی با روش‌های ارزیابی فاکتورهای پیکرسنجی که در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی با امضای رئیس فدراسیون و دانشگاه بوعلی سینا اعطا شد.

وی ادامه داد: در این همایش یک روزه و کارگاه علمی نقش علم بیومکانیک ورزشی در آمادگی بدنی با تدریس دکتر عنبریان، آشنایی با روش‌های ارزیابی ناهنجاری‌های قامتی با تدریس دکتر یلفانی، آشنایی با شیوه تمرین ورزش صبحگاهی با تدریس دکتر سماوات شریف و آشنایی با روش‌های ارزیابی فاکتورهای پیکرسنجی با تدریس دکتر ناظم انجام شد که تمام شرکت‌کنندگان این مطالب را بسیار خوب و کاربردی ارزیابی کردند.

سبزواری در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر اینکه حضور اعضای این برنامه فقط به حضور در کلاس و مجمع عمومی فدراسیون منتهی می‌شود یا برنامه‌های دیگری نیز دارند؟ تأکید کرد: با توجه به اینکه همدان به عنوان پایلوت گردشگری ورزش‌های زمستانی معرفی شده ضمن بازدید از غار شگفت‌انگیز علیصدر و شهر سفال لالجین، کتیبه‌های تاریخی گنجنامه و مجتمع تفریحی ورزشی تله‌کابین و باغ موزه دفاع مقدس همدان همچنین از امکانات سخت‌افزاری و ورزشی همدان دیدن خواهد کرد.

ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار «ورزش، گردشگری، همبستگی» از پنجم تا دهم بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌‌زمین، در حال برگزاری است.

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول