اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ورزشکاران قزوین خبر داد

راه‌اندازی دفاتر بسیج ورزشکاران در هیئت‌های ورزشی قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین از راه‌اندازی دفاتر بسیج ورزشکاران در هیئت‌های ورزشی این استان خبر داد.

راه‌اندازی دفاتر بسیج ورزشکاران در هیئت‌های ورزشی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ایرج رضایی در مجمع بسیج ورزشکاران استان قزوین که در سالن اجتماعات باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین با حضور مسئولان، پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان ورزشکار بسیجی برگزار شد، اظهار داشت: دفاتر بسیج ورزشکاران در هیئت‌های ورزشی استان قزوین همانند پایگاه‌های بسیج که در محلات و شهرستان‌ها فعال است، راه‌اندازی می‌شود.

وی اذعان داشت: طبق انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و ابلاغیه سازمان بسیج ورزشکاران، دفاتر بسیج ورزشکاران در هیئت‌های ورزشی استان قزوین در دو بخش خواهران و برادران افتتاح می‌شود.

مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین با بیان اینکه دفاتر بسیج ورزشکاران با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی،‌ معنوی و ورزشی راه‌اندازی می‌شود، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم این دفاتر را با تعامل و همکاری هیئت‌های ورزشی در استان قزوین توسعه دهیم.

رضایی با اشاره به خدمات سازمان بسیج ورزشکاران استان قزوین اذعان داشت: با راه‌اندازی دفاتر بسیج ورزشکاران خدماتی مانند بیمه درمانی، تسهیلات سربازی و کسر خدمت به ورزشکاران و قهرمانان ارایه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی از اهداف مجمع ورزشکاران استان قزوین شناسایی تهدیدها، موانع و آسیب‌هایی که در مسیر ورزش در زمینه‌های اخلاقی، قهرمانی و قهرمان‌پروری است، عنوان کرد: استفاده از ایده‌ها، افکار و نظرات صاحب‌نظران و همکاری مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و همچنین ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی برای برطرف کردن مشکلات ورزشی از دیگر اهداف برگزاری این مجمع است.

راه‌اندازی هیئت امام علی (ع) ویژه ورزشکاران قزوینی

وی با اشاره به اینکه هیئت عاشقان امام علی(ع) ویژه ورزشکاران در دو بخش خواهران و برادران به زودی در استان راه‌اندازی می‌شود، اذعان داشت: بسیج با برگزاری مراسم‌های فرهنگی، دینی و مذهبی از ورزشکاران بسیجی دعوت می‌کند تا در این برنامه‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/77009/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول