اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان هشدار داد

فتنه در انتخابات سال آینده / 9 دی جبران غفلت برخی‎ها بود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در انتخابات آینده فتنه‏ای رخ می‏دهد گفت: 9 دی جبران غفلت برخی‏ها بود.

فتنه در انتخابات سال آینده / 9 دی جبران غفلت برخی‎ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در دیدار با مردم شهر ارمغان‌خانه اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران الگوی نمونه‏ای برای مردم دنیا شده است.

وی با اشاره به اینکه حکومت اسلامی ایران حکومتی ضداستکباری، ضدصهیونیستی، حامی مظلومان، حکومتی انقلابی و علوی است، خاطرنشان کرد: این حکومت پرچم اسلامی، انسانی، آزادی و اسلام ناب ضد آمریکایی و انقلابی را بالا برده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران در نقاط مختلف جهان آشکار شده است، اضافه کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استقلال آن در همه جای جهان مشاهده می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که وابسته به غرب بوده و سرسپرده طاغوتی بودند، تاب و تحمل حضور در مملکت خود را نداشتند، تصریح کرد: امروز ضد انقلاب‎ها خارج‎نشین شده و هم پای صهیونیست‏ها و استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی حتی لحظه‏ای ساکت نمی‎نشینند.

*ایران 34 سال پر از فتنه و فراز و نشیب بود

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران 34 را با فتنه و توطئه دشمنان سپری کرده است، ادامه داد: فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‏ترین اهداف دشمنان محسوب می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به چیزی جز فروپاشی انقلاب اسلامی ایران راضی نیستند، یادآور شد: تحمیل جنگ هشت ساله و توطئه‏ها و فتنه‏های مختلف در راستای رسیدن به این هدف شوم بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز پس از گذشت 34 سال استکبار جهانی با همه توان خود در ابعاد مختلف امنیتی، سیاسی و نظامی و اقتصادی در مقابل ایران ایستاده است، اذعان داشت: هر سال این جنگ نسبت به سال‎های گذشته سخت‏تر و محاصره‏ها نیز تنگ‏تر می‏شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تصورات استکبار با شدیدتر شدن تحریم‏ها کشور دچار مشکلاتی می‏شود، اظهار داشت: هر روز کشور با وجود تحریم‏های دشمنان بالنده‏تر از دیروز و خودکفاتر می‏شود.

*هدف دشمنان از تحریم اقتصادی مردم است

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه هدف دشمنان از تحریم‏های اقتصادی مردم است، تصریح کرد: مردمی که در دوران دفاع مقدس هزینه‏های بسیار زیادی پرداخت کرده‏اند جنگ اقتصادی برای آن‌ها کم‌هزینه‎تر و راحت‏تر است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه استکبار مردم ایران را نشناخته است، ادامه داد: بهتر است که هرگز شناختی از ملت شریف و ولایت‏مدار ایران نداشته باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه حماقت و بی‌منطقی دشمنان عدم شناخت صحیح از ظرفیت‎های درون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: این موضوع دشمن را در تصمیم‏گیری‏ها و عملکرد خود دچار سردرگمی کرده است.

*اسلام ناب را انقلاب ایران معرفی کرد

وی با اشاره به اینکه استکبار همه توان خود را در مقابل اسلام به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش‏ها و توطئه‏های آمریکا، جایگاه برتر جمهوری اسلامی ایران در جهان به ویژه در میان ملت‏های اسلامی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری ناب امام خمینی (ره) و طراحی خوب ایشان و با حضور و معرفت مردم به پیروزی رسیده است، ادامه داد: امروز نیز مقام معظم رهبری در تداوم این انقلاب و اقتدار و گسترش آن نقش بسیار مهمی ایفا کرده‏اند.

وی با اشاره به اینکه هر چه داریم از مردم، ولایت و اسلام است، یادآور شد: همه تلاش استکبار و دشمنان انکار واقعیت بزرگی به نام اسلام و انقلاب اسلامی ایران است.

*فرصتی برای جبران اشتباهات وجود ندارد

رئوفی‏نژاد با تاکید بر اینکه هیچ فرصتی برای اشتباه و جبران آن وجود ندارد، افزود: امروز دنیای استکبار از درون و بیرون در کمین است.

وی با بیان اینکه بهترین فرصت برای ملت ایران حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است، تصریح کرد: مشارکت عمومی در این انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار است.

استاندار زنجان با بیان اینکه 9 دی جبران غفلت برخی‏ها بود که بر اساس بیانات مقام معظم رهبری خود را به خواب زده بودند، اذعان داشت: دشمن برای انتخابات آینده برنامه‏های مختلفی را پیش‎بینی کرده است.

*مردم مراقب فتنه‏گران باشند

وی با اشاره به اینکه مردم باید مراقب فتنه‏گران باشند، خاطرنشان شد: بدون هیچ ملاحظه‏ای باید فتنه‏گری فتنه‏گران افشا شود چرا که آن‌ها چالش امنیتی ایجاد می‏کنند.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه همه تلاش‏ها برای برگزاری انتخابات آرام و با آسایش صورت متمرکز شده است، ادامه داد: برخورد با فتنه‎گران سبب آرامش در جامعه می‏شود.

وی اظهار داشت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به درصد آراء مردم در انتخابات بستگی دارد.

استاندار زنجان همچنین با تاکید بر اینکه مشارکت گسترده به معنی دفع فتنه‏ها است، تصریح کرد: مشارکت کمتر نیز سبب طمع دشمنان می‏شود.

انتهای پیام/73006/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول