اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور:

ملت ایران با تمام چالش‌ها، تاکنون در برگزاری انتخابات آزاد موفق بوده است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: ملت ایران با تمام چالش‌هایی که تاکنون داشته است در برگزاری انتخابات آزاد موفق بوده و نسبت به ترفندهای استکبار جهانی هوشیار است.

ملت ایران با تمام چالش‌ها، تاکنون در برگزاری انتخابات آزاد موفق بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رمضانعلی طالبی در جمع خبرنگاران در حاشیه چهارمین همایش معرفتی، بصیرتی، تخصصی فرماندهان و مدیران بسیج کارخانجات تهران بزرگ در مشهد، اظهار کرد: امروز مردم جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته با تمام ظرفیت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی هر روز آمار نوآوری‌ها و ابتکارات تولیدات صنعتی در سطح کشور مشاهده می‌شود، نشانه محکمی برای مقابله با تحریم‌ها محسوب می‌شود.

طالبی خاطر نشان کرد: امروز بیش از پیش در حال ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی هستیم؛ این موضوع برای مقابله با مصرف کالای خارجی مطرح است و این در حالی است که بسیج در این مورد نقش بسزایی دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور تصریح کرد: استقلال سیاسی کشور وابسته به استقلال اقتصادی است.

وی افزود: امروز موضوع انتخابات آزاد و شفاف در حالی از سوی استکبار جهانی و برخی افراد نادان مطرح می‌شود که ملت جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش هوشیار هستند.

طالبی یادآور شد: برای پیروزی در عرصه اقتصاد مقاومتی، باید فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه را بسیار جدی بگیریم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور تصریح کرد: در این محاربه اقتصادی، تمام کفار علیه جهان اسلام قرار گرفته‌اند، بنابراین طرح‌های رهبر انقلاب در این مورد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

وی تأکید کرد: هدف سازمان بسیج با تشکیل قرارگاه جهادی در سطح کشور این است که در عرصه نبرد اقتصادی ملت شریف ایران پیروز شود.

طالبی ابراز داشت: در یک سال اخیر ابتکار و نوآوری‌های چشمگیری در سطح کشور داشته‌ایم که در مقابله با تحریم‌ها بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور اذعان داشت: به‌زودی جشنواره تولیدات مراکز صنعتی را در تهران برگزار می‌کنیم و جشن بزرگی خواهیم گرفت.

وی متذکر شد: امروز تمام نقش‌هایی که بر عهده بسیج سازمان کارگری کشور است، بسیار مهم است، چرا که در راستای بازسازی و بهبود سازمان‌های کشور است.

طالبی اضافه کرد: در حالی که هر روز شاهد خلاقیت‌های جدیدی توسط ملت نجیب ایران اسلامی هستیم ما نیز با تمام نیروهای بسیجی در این راه، قدرتمندتر از گذشته تلاش می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در پایان گفت: کارگروه‌های ارتقای بهره‌وری، ارتقای دانش فنی، کاهش هزینه تولید و تشکیل بانک اطلاعات سبب مهیا شدن زمینه مطلوب برای مقابله با تحریم استکبار جهانی است.

انتهای پیام/70002/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول